Sem

Aanvinken van inclusief lijm veranderd niks op de bon en is vervolgens ook niet meegeleverd.

Liesbeth van der Heijden Mosch

Heel goed

Janneke

Na een slechte ervaring gehad te hebben met een webshop uit Rotterdam ( waar je nooit moet bestellen) heeft deze webshop met medewerker Jordy mij uitstekend geholpen.

Simone Goossens

Fijne snelle leverinf

Yvonne Spies

Niet zo goed. Ik heb fotobehang besteld maar het lijkt niet op de afbeelding. Daarom een contactformulier ingevuld met de klacht ,is goed aangekomen maar nog geen reactie.....jammer

Hendriksen

Fijn bedrijf, snelle levering keurig verpakt

Marijke Windhorst

In principe prima. Alleen was de bijgeleverde niet goed. Grote klonten die er niet uit gingen. Omdat we door moesten gaan hebben we bij de bouwmarkt lijm gehaald.

Lot Vandenberghe

Wij vinden steeds onze keuze :) onze favorieten zijn wel de glow in the darks voor de kinderkamers. Gemakkelijk te bestellen, word voor je uitgerekend met lijm erbij, dus service. Ook een heel... Wij vinden steeds onze keuze :) onze favorieten zijn wel de glow in the darks voor de kinderkamers. Gemakkelijk te bestellen, word voor je uitgerekend met lijm erbij, dus service. Ook een heel snelle levering. Geen werkpunten voor ons , doe zo verder. Groeten

Sale

Top Service! Vriendeijk personeel en zeer vakkundi.

Guest

Hele goede service, duidelijke webshop en aantrekkelijke prijzen