Marnix Kroneman

Sandra Boonacker

Perfect, we werden netjes op de hoogte gehouden mbt aflevering.

Annelou Verrijt

Uitstekend

yvonne ter Woerds

Slechte ervaring; had behang besteld, alle rollen andere kleur, kleurverschil, wilde ze terugdoen deels, kon niet, zat nog in originele verpakking om dat ik per ongeluk BTW nummer had aangeklikt:... Slechte ervaring; had behang besteld, alle rollen andere kleur, kleurverschil, wilde ze terugdoen deels, kon niet, zat nog in originele verpakking om dat ik per ongeluk BTW nummer had aangeklikt: slechte service

Marc Devrome

Tot nu toe kreeg ik maar twee van de 6 bestelde coulis. Blijkbaar komen deze morgen toe !

Reactie schilderswebshop.nl:

Geachte Marc Devrome
Geachte Marc Devrome
We willen u graag op de hoogte stellen dat de rest van uw bestelling vandaag wordt bezorgd. We begrijpen dat het wachten soms frustrerend kan zijn, en we willen u bedanken voor uw geduld.
Ons team heeft hard gewerkt om ervoor te zorgen dat uw bestelling compleet en op tijd bij u aankomt. De bezorging staat gepland voor vandaag .

27 maart 6:46
Zending is gesorteerd
Bezorgtijd: vandaag tussen 10:30 en 14:30
Onze bezorgpartner Post.NL zullen ervoor zorgen dat uw pakket veilig en op tijd bij u wordt afgeleverd
Met vriendelijke groeten
team behangwebshop.nl

Jacqueline Van Beusekom

Keurige levering doos buitenkant nat, maar zeer goed verpakt zodat het behang geen waterschade had!

Stichting Radius

Walter Van vlasselaer