Bereikbaarheid (telefoon, e-mail)
Medewerkers
Afspraken nakomen
Prijs-/kwaliteisverhouding

Hugo Stuurman

Het is een heel goed schildersbedrijf. Je kunt afspraken maken en dat wordt op vakkundige manier nagekomen. Het personeel is zeer beleefd en zijn ook allemaal vakmensen, kortom een heel fijn en...

Type schilderwerk

De gehele buitenkant van onze woning en deels ook de binnenkant. Vorige week is er een poging tot inbraak gepleegd waarbij een kozijn met tussenkalf en bovenlicht van beneden naar boven flink is bewerkt met een koevoet en flink is beschadigd. Op de zaterdag voor de Pasen is dit gebeurd en op onze vraag wanneer Schilder Theussen tijd had om de schade te herstellen werd ons gezegd dat er snel gehandeld zou worden. En dinsdag na de Pasen is meteen begonnen met de schade te herstellen. 3 dagen later was de klus geklaard. Dit is toch klasse.

Wij kunnen niets bedenken wat er nog verbeterd zou kunnen worden. Het is een TOP bedrijf.

Aanbeveling

Jazeker, als wij horen dat iemand een schilder nodig heeft dan bevelen wij Schildersbedrijf Theussen zeker aan.

Van Echtelt

Hele goede ervaring. Service gericht. Meedenkend . Alles mooi willen maken. Geen half werk

Type schilderwerk

Binnen schilderwerk

Geen. Ga vooral zo door.

Ja zeker

mevr van herk

Goede ervaringen goed om aan te bevelen

Onze ervaringen met Schildersbedrijf Theussen zijn uitstekend! De schilders zijn echter vakmensen en bovendien vriendelijk en netjes.

Nee, we zijn zeer tevreden.

Absoluut!

Wouter

Echte vakmensen, vriendelijk, prettig contact

Blijf zo bezig!

Jazeker!

Reactie Schildersbedrijf Theussen:

Beste Wouter,

Bedankt voor het schrijven van de review!

team Schildersbedrijf Theussen

Arthur en Ria van der Linden

In een woord: Geweldig

Ga zo door!

Aanbeveling

Ik zou het bedrijf absoluut aanbevelen bij anderen!

Reactie Schildersbedrijf Theussen:

Beste Arthur en Ria,

Bedankt voor jullie aanbeveling!

Schildersbedrijf Theussen

Vve uiverplein toren c fj Naerebout technisch bestuurslid

Prima ervaring mee gehad zeker aan tebevelen goed en net werk

Niet van toepassing

Zeker

R.Olsder (namens het Coenecoop College)

Vakkundig personeel.
Denkt goed mee.

geen directe verbeterpunten omdat het altijd binnen de evaluatie wordt meegenomen.

Ja

Hans Vonk

Prettig en betrouwbaar bedrijf waar kwaliteit voorop staat. Er wordt bij 1e inspectie een duidelijk op ruime ervaring gebaseerd advies, met eventuele alternatieven, gegeven. Ook met de medewerker...

Aanbeveling

Ik kan dit bedrijf aan iedereen aanbevelen

Sandra

Dit schildersbedrijf was heel flexibel, uitstel van het werk (vanwege lekkage) was geen probleem.
ze hebben zelfs nog contact gehad met de timmerman over de werkzaamheden.
Heel...