Schildersbedrijf Klappe

Schildersbedrijf Klappe Ook benieuwd naar feedback over de webshop Schildersbedrijf Klappe? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company7
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Schildersbedrijf Klappe met 9.4/10. Gebaseerd op 7 ervaringen.

Dede Soree

Schilderwerk: top! goede kwaliteit, netjes werken, alles netjes achterlaten. ze doen hard hun best om je in alles van dienst te zijn. geen harde muziek tijdens de werkzaamheden. vriendelijk.

Gerson Kantoorspecialisten
Uitstekend (10/10)
Gerson Kantoorspecialisten
Score voor Schildersbedrijf Klappe:5/5

Professionele vakmensen.

Goed (8/10)
Score voor Schildersbedrijf Klappe:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Uitstekend werk geleverd. goede service. zorgvuldige klantcontacten.

Uitstekend (10/10)
Score voor Schildersbedrijf Klappe:5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Erg tevreden, sympathieke medewerkers, keurig eindproduct.

Schildersbedrijf Klappe 1 beoordeling

Het weer is de laatste weken wat minder, maar de kwaliteit gelukkig zeker niet. zeer fijne en prettige eerste ervaring met schildersbedrijf klappe! servicegericht en een aanbeveling waard voor anderen! .
advies: vraag meerdere offertes aan en vergeet klappe niet daarbij ook te vragen!.

Erno

Schildersbedrijfklappe levert een uitstekende kwaliteit, ze gaan zelfs verder om ook timmerwerkzaamheden te regelen..
compleet ontzorgen..
super werk geleverd en ardige medewerkers..

WIJZIJNbouwmanagers
Goed (8/10)
WIJZIJNbouwmanagers
Score voor Schildersbedrijf Klappe:4/5

Positief!.

Bedrijfsinformatie

Wij zijn een middelgroot schildersbedrijf dat al meer dan 80 jaar bekend staat om zijn allround vakmanschap. Onze vakmensen zijn zeer betrokken bij de onderneming. Hierdoor hebben wij in de loop der jaren een grote groep vaste klanten opgebouwd. Dankzij onze gedrevenheid en klantgerichtheid is onze onderneming succesvol actief op zowel de zakelijke als de particuliere markt.

Wij zijn gespecialiseerd in het totaalonderhoud van uw woning, kantoor, winkel of bedrijfsunit. Naast het schilderwerk kunnen wij ook uw beglazing, behangwerk, stukadoorswerk en klein timmerwerk/houtrot vervanging verzorgen, waardoor u alles onder één dak heeft voor het totaalonderhoud van uw onroerend goed.
Adres
Baileystraat 7