8.2/10

Uhras

Duidelijke website en snelle levering

Prettig en behulpzaam

Nvt

Maart N

Prima service, snelle verzending

alles

J.J.

Voor ons nieuwe huis wederom een ophangsysteem aangeschaft in een van de Sistoshops. Ruime keuze en informatie over de verschillende systemen. Toch nog even gebeld om e.e.a. bevestigd te krijgen.... Voor ons nieuwe huis wederom een ophangsysteem aangeschaft in een van de Sistoshops. Ruime keuze en informatie over de verschillende systemen. Toch nog even gebeld om e.e.a. bevestigd te krijgen. Helder en duidelijke klantenservice. De bestelling werd vlot geleverd en was afdoende verpakt.

Heldere website, vlotte levering.

Meteen doorverbonden kunnen worden met klantenservice. Nu was het wachten op teruggebeld worden (wat overigens diezelfde dag, als toegezegd gebeurde).

Welke informatie heeft u NIET gevonden op deze website?

In heb niet gevonden wat ik niet zocht. Ik heb bij een twijfelpunt contact gezocht met de klantenservice.

Henk Krutwagen

Wanneer alles goed is zijn er geen opvallende sterkte aan te duiden

Neen

Welke informatie heeft u NIET gevonden op deze website?

Deze vraag is lastig te beantwoorden

Sandra Kersbergen

Goed en betrouwbaar

snelle levering makkelijke dus duidelijke website

Hugo Schorer

Niet erg positief

duidelijke productomschrijving

Op de site staat dat het product de volgende dag in huis is. Mijn bestelling ging via de gewone post en deed er zes dagen over. Bovendien heb ik € 6,95 verzendkosten betaald, terwijl de kosten via... Op de site staat dat het product de volgende dag in huis is. Mijn bestelling ging via de gewone post en deed er zes dagen over. Bovendien heb ik € 6,95 verzendkosten betaald, terwijl de kosten via de gewone post vermoedelijk niet meer dan € 2,50 zijn

Welke informatie heeft u NIET gevonden op deze website?

Mogelijkheid van verzending per gewone post tegen lagere kosten

Reactie Schilderijophangsysteem.nu:

De bestelling die voor 12.00 uur is geplaatst is dezelfde dag door ons ingepakt en verstuurd als brievenbuspost via de reguliere postzending. Erg vervelend dat u 6 dagen heeft moeten wachten. De... De bestelling die voor 12.00 uur is geplaatst is dezelfde dag door ons ingepakt en verstuurd als brievenbuspost via de reguliere postzending. Erg vervelend dat u 6 dagen heeft moeten wachten. De verzendkosten die wij in rekening brengen zijn niet alleen de verzendkosten, maar ook de handelingskosten.

Robert KLaassen

Heel goed

goede informatie

Ron Peters

Oke

snel en goed geleverd

bij het ophangsysteem zijn precies genoeg schroefjes een paar extra zou fijn zijn

niets

Joris Gonggrijp

U houdt een oogje in het zeil . Onwetende klanten worden zo tegen zichzelf beschermd.

?

Arie de Haan

Veel keuze, goede website, snelle levering, redelijke prijzen!

Compleet aanbod.

De Duraline ophangrails click & connect is niet langer dan 2 meter verkrijgbaar.

Welke informatie heeft u NIET gevonden op deze website?

Alles gevonden wat nodig was.