8.2/10

Dirk Van den Broeck

Top, had enkel onderdelen besteld via de wepschop. Werd opgebeld dat wat ik bestelde niet met elkaar compatibel was. Juiste onderdelen samengesteld telefonisch en correct daags nadien geleverd.Top.

Communicatie

Reactie Schilderijophangsysteem.nu:

Bedankt voor uw zeer positieve reactie.

Lian W

Snel en goed geleverd, maar verzendkosten buitensporig

Snel en goed geleverd

- de verzendkosten waren erg hoog, ongeacht wat je bestelt. Aanvankelijk had ik alleen maar eindstopjes en haakjes nodig. Dat had toch wel in een simpele envelop met beperkte verzendkosten... - de verzendkosten waren erg hoog, ongeacht wat je bestelt. Aanvankelijk had ik alleen maar eindstopjes en haakjes nodig. Dat had toch wel in een simpele envelop met beperkte verzendkosten gepast??
- ik heb een verzendbevestiging gemist
- de haakjes en het item voor de inforail waren van wat minder goede kwaliteit dan de foto deed vermoeden. Maar dat kan aan artiteq liggen en niet aan jullie. Ik vond het wat ‘hatsieflatsie’-kwaliteit.

Welke informatie heeft u NIET gevonden op deze website?

Info over het materiaal. Het was me niet duidelijk dat het zoveel plastic was

Reactie Schilderijophangsysteem.nu:

Hartelijk dank voor uw feedback. Graag licht ik enkele punten toe met betrekking tot uw bestelling en onze producten.
Ten eerste, wij bieden gratis levering voor bestellingen boven de €50,00...
Ten eerste, wij bieden gratis levering voor bestellingen boven de €50,00 inclusief btw. Dit beleid is bedoeld om onze klanten te ondersteunen bij grotere aankopen.
Wat de kwaliteit van de twister hook, eindkapjes en de support clip betreft, deze zijn gemaakt van hoogwaardig kunststof. We streven ernaar om producten van goede kwaliteit te leveren en betreuren het als de ontvangen artikelen niet aan uw verwachtingen voldoen.
Over de verzendkosten: we begrijpen uw zorgen omtrent de kosten voor kleinere items. Ons verzendbeleid is opgesteld om een betrouwbare en efficiënte levering te garanderen, ook voor kleinere bestellingen.
Ten aanzien van de verzendbevestiging: het spijt ons te horen dat u deze heeft gemist.
Tot slot, het is spijtig te horen dat de kwaliteit van de haakjes en het item voor de inforail niet voldeed aan wat u verwachtte op basis van de foto's. We waarderen uw eerlijke mening en zullen deze informatie gebruiken om onze productpresentatie en -kwaliteit te verbeteren.

Jolandabakker.art

Zeer goed, snelle reactie en snelle levering. Goed product.

alles gevonden.

Reactie Schilderijophangsysteem.nu:

Dank voor uw zeer positieve beoordeling.

Ernst De Reus

Aanbod

N.v.t.

N.v.t.

Reactie Schilderijophangsysteem.nu:

Dank u wel voor uw positieve feedback.

HJL Mevissen

Snelle levering, goed produkt.

Hele snelle levering.

Reactie Schilderijophangsysteem.nu:

Dank u wel voor uw positieve feedback.

Wim Pulles

Superfijn

Helder en duidelijk in alles

Reactie Schilderijophangsysteem.nu:

Bedankt voor uw zeer positieve beoordeling.

Liesbeth Schrage

De lijsten en passe partouts zijn goed verpakt. Mooie kwaliteit. En ook snelle levering en reactie op vragen

Klantvriendelijkheid en reactietijd. Goede kwaliteit. Ook goed verpakt.

Geen verbeterpunten

Alles was duidelijk.

Reactie Schilderijophangsysteem.nu:

Bedankt voor uw positieve beoordeling.

Ad van den Heuvel

Mooie producten die eenvoudig te bestellen zijn. Aanpassing van bestelling probleemloos geaccepteerd

Zie hierboven

De vervoerder GLS heeft er erg lamg over gedaan. Telkens aanpassingen van levertjes en leverdatum

Reactie Schilderijophangsysteem.nu:

Bedankt voor uw zeer positieve beoordeling. De levering van GLS is over het algemeen betrouwbaar, alleen jammer genoeg nam dit enkele dagen in beslag.

Sia Braakman

Goed, maar alleen klopte het niet helemaal. Ik had 7 haken voor Perón draad besteld en had er 6, ipv daarvan had ik 6 haken besteld voor Schotten besteld en had daarvan 7. Dit terwijl het op de bon... Goed, maar alleen klopte het niet helemaal. Ik had 7 haken voor Perón draad besteld en had er 6, ipv daarvan had ik 6 haken besteld voor Schotten besteld en had daarvan 7. Dit terwijl het op de bon wel goed vermeld was

Levering verder vorrect

Bestelling goed lezen en zorgen dat het bestelde ook wordt geleverd

????

Reactie Schilderijophangsysteem.nu:

Wanneer de ontvangen artikelen niet matchen met uw bestelling, vragen wij u vriendelijk ons een e-mail te sturen zodat we de situatie kunnen corrigeren. Het spijt ons oprecht als er door een... Wanneer de ontvangen artikelen niet matchen met uw bestelling, vragen wij u vriendelijk ons een e-mail te sturen zodat we de situatie kunnen corrigeren. Het spijt ons oprecht als er door een menselijke fout iets misgaat, zeker omdat we altijd streven naar tevreden klanten.

Haba Trading BV

Super behulpzaam en meedenkend

behulpzaamheid

nvt

Reactie Schilderijophangsysteem.nu:

Bedankt voor uw zeer positieve beoordeling.