8.2/10

Kris Peremans

Gemakkelijk te monteren

Ophangsysteem valt niet op in de kamer
Overschilderbaar

Michiel

Bestelling was snel verzonden. Wel er duur voor brievenpost

Heldere beschrijvingen en prijzen

Brievenbuspost mag best wat goedkoper zijn

N.A.

Reactie Schilderijophangsysteem.nu:

Hartelijk dank voor uw positieve feedback.
Hartelijk dank voor uw positieve feedback.
De kosten voor onze brievenbuspost omvatten niet alleen de verzendkosten, maar ook de verwerking. U heeft bij ons de mogelijkheid om haken en koorden per stuk te bestellen, waarbij onze collega's zorg dragen voor elke afzonderlijke bestelling.

Ben Konemann

Prima bedrijf

Snelle levering, gemakkelijk te bestellen.

Nvt

Nvt

Reactie Schilderijophangsysteem.nu:

Bedankt voor uw positieve beoordeling.

Constance Römgens

Goede levering, produkt is ok maar nu kan het ding in de rail er wel makkelijk uitvallen

levering, het feit dat er een langer snoer bestaat

zie welke info hebt u niet gevonden

Welke informatie heeft u NIET gevonden op deze website?

ik heb me niet gerealiseerd dat dit haakje er makkelijk uit kan vallen, dus ik heb niet gekeken of er een andere mogelijkheid was

Reactie Schilderijophangsysteem.nu:

U heeft een twister perlonkoord van 300 cm besteld. De twister dient met een kwartslag in de ophangrails opgehangen te worden en zal niet uit de rails vallen.
Een andere mogelijkheid is de...
Een andere mogelijkheid is de solid slider 2 mm perlonkoord, maar deze kan alleen via de zijkant van de rails geplaatst worden.

Christel Heyninck

Prima kwaliteit, snel en degelijk geleverd

Goeie kwaliteit

Heb alles gevonden

Reactie Schilderijophangsysteem.nu:

Dank voor uw zeer positieve beoordeling.

John Westveer

Beloven wat je zegt

Ga zo door

A Quaedvlieg

Hoed en adequaat

Overzichtelijk

Alles gevonden

Reactie Schilderijophangsysteem.nu:

Bedankt voor uw zeer positieve beoordeling. Dat kunnen wij zeer waarderen.

Eduard van Weeren

Prima service, snelle toezending !

goede producten

Dirk Van den Broeck

Top, had enkel onderdelen besteld via de wepschop. Werd opgebeld dat wat ik bestelde niet met elkaar compatibel was. Juiste onderdelen samengesteld telefonisch en correct daags nadien geleverd.Top.

Communicatie

Reactie Schilderijophangsysteem.nu:

Bedankt voor uw zeer positieve reactie.

Lian W

Snel en goed geleverd, maar verzendkosten buitensporig

Snel en goed geleverd

- de verzendkosten waren erg hoog, ongeacht wat je bestelt. Aanvankelijk had ik alleen maar eindstopjes en haakjes nodig. Dat had toch wel in een simpele envelop met beperkte verzendkosten... - de verzendkosten waren erg hoog, ongeacht wat je bestelt. Aanvankelijk had ik alleen maar eindstopjes en haakjes nodig. Dat had toch wel in een simpele envelop met beperkte verzendkosten gepast??
- ik heb een verzendbevestiging gemist
- de haakjes en het item voor de inforail waren van wat minder goede kwaliteit dan de foto deed vermoeden. Maar dat kan aan artiteq liggen en niet aan jullie. Ik vond het wat ‘hatsieflatsie’-kwaliteit.

Welke informatie heeft u NIET gevonden op deze website?

Info over het materiaal. Het was me niet duidelijk dat het zoveel plastic was

Reactie Schilderijophangsysteem.nu:

Hartelijk dank voor uw feedback. Graag licht ik enkele punten toe met betrekking tot uw bestelling en onze producten.
Ten eerste, wij bieden gratis levering voor bestellingen boven de €50,00...
Ten eerste, wij bieden gratis levering voor bestellingen boven de €50,00 inclusief btw. Dit beleid is bedoeld om onze klanten te ondersteunen bij grotere aankopen.
Wat de kwaliteit van de twister hook, eindkapjes en de support clip betreft, deze zijn gemaakt van hoogwaardig kunststof. We streven ernaar om producten van goede kwaliteit te leveren en betreuren het als de ontvangen artikelen niet aan uw verwachtingen voldoen.
Over de verzendkosten: we begrijpen uw zorgen omtrent de kosten voor kleinere items. Ons verzendbeleid is opgesteld om een betrouwbare en efficiënte levering te garanderen, ook voor kleinere bestellingen.
Ten aanzien van de verzendbevestiging: het spijt ons te horen dat u deze heeft gemist.
Tot slot, het is spijtig te horen dat de kwaliteit van de haakjes en het item voor de inforail niet voldeed aan wat u verwachtte op basis van de foto's. We waarderen uw eerlijke mening en zullen deze informatie gebruiken om onze productpresentatie en -kwaliteit te verbeteren.