Schoonhoven-van Ens

Leuk springkussen gehuurd, alles er op en er aan en veeeeeel plezier van gehad! Het maakte het een bijzonder feestje!
Me zei dat-ie binnen een minuut zou staan en dat het eenvoudig zou zijn op...
Me zei dat-ie binnen een minuut zou staan en dat het eenvoudig zou zijn op te zetten: klopte helemaal!

Bijna te mooi en makkelijk om op te zetten om waar te zijn.

Ga zo door!

priscilla

Fijne service

Goeie kwaliteit

nee was allemaal netjes geregeld

Miranda

Goede snelle duidelijke afspraken

Prijs, en mogelijkheden van haal en breng afspraken

Site is niet smartphone proof

Diane Kooy

Huur hippe Sarah

prima

nvt

B. Kwant

Snel contact, duidelijke uitleg, snelle service

eenvoudig bestellen, snel contact, op tijd geleverd

retourinstructie iets aanpassen

Bianca Smit

Geweldig goede poppen en service

Vriendelijkheid

Suzan franken

Heel overzichtelijk en super bedrijf vriendelijkheid als je mail stuurde kan zeggen een aanrader om daar wat te huren ik had een abharam gehuurd volgende keer als ik wat nodig heb is dit mijn... Heel overzichtelijk en super bedrijf vriendelijkheid als je mail stuurde kan zeggen een aanrader om daar wat te huren ik had een abharam gehuurd volgende keer als ik wat nodig heb is dit mijn bedrijf waar ik weer spullen gaat huren top bedrijf gr suzanne franken

top bedrijf

was allemaal duidelijk

Monique

Bestelde Sarapop niet gekregen. Ook vrienden vd jarige Sara, bestelde pop niet gekregen. Kwamen met een alternatief. Merkwaardig.....vorig jaar hetzelfde verhaal toen ik Sara zag.

Ruime ophaaltijden

Verbeter de administratie

Reactie Scheurinkverhuur:

Hallo
Hallo
Mijn excuses ik weet over wie je het hebt nu. Ik had deze idd over het hoofd gezien . Ik heb haar een alternatief geboden en haar toen gratis een pop mee gegeven . Meer kan ik niet doen . Een fout maken is menselijk . Ik zal idd beter checken mijn excuses voor het ongemak mvg Diana Scheurink
. Ik hoop dat je alsnog een leuk feestje hebt gehad mvg Diana Scheurink