kees

Prima. Vriendelijk en alles stond netjes klaar

Snelle reactie, klantvriendelijk. Alles compleet en netjes

wat mij betreft geen

Daniel

Snel reactie, afspraken goed nagekomen. Top!

Makkelijk te bereiken

mbt afhalen ... bord plaatsen aan de weg zodat het goed zichtbaar is waar en moet zijn

hildabannink@hotmail.nl

Echt ontzettend klantvriendelijk!!

Geweldig bedrijf

Alleen maar positieve ervaring

Het hurn van een opblaaspop

mooie poppen en goed gecomuniceerd.

mischien is het handig als je al ziet welke poppen er beschikbaar zijn.

Aan de Stegge

Veel keuze

Doorgaan zo

Prima geregeld. Directe antwoord op de mail na de reservering. Bij afhalen en terugbrengen keurig geholpen.

Prijs goed
Is voor mij in de buurt dus makkelijk
Veel keuze

Inleveren en wegbrengen zijn wat beperkte tijden.

Hydynamic-Holland b.v.

Duidelijk en snelle levering

duidelijke website met juiste prijsaanduiding

aangeven of een pop is gereserveerd op de site.

Elsten

Prima!

Snelle en duidelijke communicatie

In het systeem bleek een andere pop te staan dan die we hadden gereserveerd. Het bleek dat die van ons kapot was en daarom een andere er in stond zonder dat wij dat wisten. De communicatie daarover... In het systeem bleek een andere pop te staan dan die we hadden gereserveerd. Het bleek dat die van ons kapot was en daarom een andere er in stond zonder dat wij dat wisten. De communicatie daarover verliep een beetje chaotisch door samenloop van omstandigheden, oa vervangster wegens vakantie en ons verzoek om de pop een dag eerder op te halen. Het zou eenvoudiger zijn geweest als we gewoon een berichtje hadden gekregen met ‘de pop is kapot, wilt u een andere uitkiezen’. Nu moesten we daar zelf achter komen. Uiteindelijk hadden wij een andere pop en stond ‘die van ons’ een dag later ook in de tuin, geplaatst door andere familie. Dat was een beetje een vreemde gang van zaken, maar geen probleem.

Reactie Scheurinkverhuur:

Mijn excuses voor het ongemak . Het was idd mijn fout mijn vervangster werkt net bij me en moest dit direct al oplossen . Ze werkte voor het eerst dus ja dan kun je nog een fout maken. Maar idd... Mijn excuses voor het ongemak . Het was idd mijn fout mijn vervangster werkt net bij me en moest dit direct al oplossen . Ze werkte voor het eerst dus ja dan kun je nog een fout maken. Maar idd vervelend voor jullie . Mijn excuses nogmaals . mvg Diana Scheurink

Top. Goed. Tevreden.

Patrick ten Elsen