Suzan franken

Heel overzichtelijk en super bedrijf vriendelijkheid als je mail stuurde kan zeggen een aanrader om daar wat te huren ik had een abharam gehuurd volgende keer als ik wat nodig heb is dit mijn... Heel overzichtelijk en super bedrijf vriendelijkheid als je mail stuurde kan zeggen een aanrader om daar wat te huren ik had een abharam gehuurd volgende keer als ik wat nodig heb is dit mijn bedrijf waar ik weer spullen gaat huren top bedrijf gr suzanne franken

top bedrijf

was allemaal duidelijk

Monique

Bestelde Sarapop niet gekregen. Ook vrienden vd jarige Sara, bestelde pop niet gekregen. Kwamen met een alternatief. Merkwaardig.....vorig jaar hetzelfde verhaal toen ik Sara zag.

Ruime ophaaltijden

Verbeter de administratie

Reactie Scheurinkverhuur:

Hallo
Hallo
Mijn excuses ik weet over wie je het hebt nu. Ik had deze idd over het hoofd gezien . Ik heb haar een alternatief geboden en haar toen gratis een pop mee gegeven . Meer kan ik niet doen . Een fout maken is menselijk . Ik zal idd beter checken mijn excuses voor het ongemak mvg Diana Scheurink
. Ik hoop dat je alsnog een leuk feestje hebt gehad mvg Diana Scheurink

Nvt

Prima geregeld!

Snelle reactie en flexibele afhandeling.

Leon

Goede service, producten op tijd geleverd en zelfs in coronatijd werd het product eerder gestuurd om vertragingen te voorkomeb.

Goede service

X

Jesse

Er was een klein probleem met de datum, maar dit was snel en gemakkelijk opgelost.

Duidelijke fotos

Mogen wat meer afmetingen bij

M kessels

Prettig contact en duidelijk.

Vriendelijk
Accuraat

Alles prima!

Dennis

Shopping Sara pop gehuurd.

Goede service en op tijd geleverd.

Geen punten voor verbetering

Henk Wallet

Lekker helder en duidelijk

Bereikbaarheid

Antwoordmail zitten vol met onduidelijke verwijzingen

Bruins

Heel goed

Reageert snel, ruime openingstijden, goede prijs

Marcella

Duidelijk website snelle afhandeling

Ruim aanbod

Bordje aan de weg voor herkenning bij afhalen