mark bode

Een verfrissende nieuwe kijk op mijn tuin

Beschrijf hier uw ervaring

een verfrissende nieuwe kijk op mijn tuin

Wouter Goslinga

Tuinschets in de tuinen van Appeltern

Beschrijf hier uw ervaring

Goede adviezen en een prettig gesprek.

Riny en José

Inspirerend!

Beschrijf hier uw ervaring

Ontwerp werd duidelijk neergezet, passend bij onze wensen, vanuit een (voor ons) nieuw uitzichtspunt. Het gaf direct inspiratie om ermee aan de slag te gaan, wij kregen meteen een goed beeld van de... Ontwerp werd duidelijk neergezet, passend bij onze wensen, vanuit een (voor ons) nieuw uitzichtspunt. Het gaf direct inspiratie om ermee aan de slag te gaan, wij kregen meteen een goed beeld van de mogelijkheden.

Irene Overheul

Over de drempel:inspirerend en genoegelijk gesprek om daadwerkelijk aan de slag te gaan in de tuin.

Beschrijf hier uw ervaring

Ontwerper luisterde goed naar onze opmerkingen en vertaalde dat vlot naar een eerste opzet; er was ruimte/tijd voor bespreken technische ’problemen’. Met schets hebben we een prima uitgangspunt om... Ontwerper luisterde goed naar onze opmerkingen en vertaalde dat vlot naar een eerste opzet; er was ruimte/tijd voor bespreken technische ’problemen’. Met schets hebben we een prima uitgangspunt om verder plannen te maken.

Gesprek is goede sfeer

D. van Hooft

Tuinideeen ruiker

tuinideeen ruiker

Tuinschets voor nieuwbouw woning te Goes

Beschrijf hier uw ervaring

Prettig gesprek waaruit een mooie en bruikbare tuinschets is gekomen.

Peter Weggemans

Vernieuwd inzicht

Beschrijf hier uw ervaring

Na een korte inventarisatie van onze tuinwensen heeft Gilbert dit kunnen vertalen naar een voor ons compleet nieuwe kijk op onze tuinindeling. Verrassend, praktisch en modern. Totaal anders dan wat... Na een korte inventarisatie van onze tuinwensen heeft Gilbert dit kunnen vertalen naar een voor ons compleet nieuwe kijk op onze tuinindeling. Verrassend, praktisch en modern. Totaal anders dan wat we zelf geprobeerd hadden. Een aanrader dus!

Nieuwe mogelijkheden ontdekt

Beschrijf hier uw ervaring

Het was erg fijn om in een uurtje een heel nieuw beeld te krijgen van onze nieuw aan te leggen tuin. Onze eigen schetsen bleven toch in hetzelfde kringetje ronddraaien, en deze nieuwe input brengt... Het was erg fijn om in een uurtje een heel nieuw beeld te krijgen van onze nieuw aan te leggen tuin. Onze eigen schetsen bleven toch in hetzelfde kringetje ronddraaien, en deze nieuwe input brengt weer nieuwe mogelijkheden aan het licht. Een prettig gesprek!

Michelangelo

Verandering