Olijhoek

Grote klasse

Uw ervaring

Als handig en zeer positief

Reactie Scheiden-online:

Hartelijk dank. Ik weet niet of het nog beter kan dan 'grote klasse', maar we blijven het proberen.

Ina Jansen

Prettige ervaring

Uw ervaring

Makkelijk toegankelijk en zeer prettig. Wij hadden alles al op orde en hierdoor kon er snel een afspraak gemaakt worden en konden de zaken snel worden afgehandeld.
Goed bereikbaar en geven...
Goed bereikbaar en geven duidelijkheid als deze nodig is.

Reactie Scheiden-online:

Hartelijk dank voor de review. Fijn dat alles is verlopen zoals het hoort.

Legtenberg

Feedback scheiden-online

Uw ervaring

Wij hebben een goede ervaring aan de diensten van scheiden-online. Scheiden was voor ons niet heel complex. We hadden zelf al het nodige voorgesproken (ouderschapsplan, verdeling inboedel,... Wij hebben een goede ervaring aan de diensten van scheiden-online. Scheiden was voor ons niet heel complex. We hadden zelf al het nodige voorgesproken (ouderschapsplan, verdeling inboedel, alimentatie) en kunnen nog heel goed met elkaar overweg. We zijn erg snel en klantvriendelijk geholpen en te woord gestaan. Bij al onze vragen, dat waren er niet veel want de informatie was helder, kregen we dezelfde dag nog een antwoord. Het online gesprek met de advocaat vond in alle rust plaats en er werd meer dan voldoende tijd voor genomen om alles stap voor stap door te nemen. Kortom, voor ons een heel goede ervaring en ik zou iedereen in dezelfde situatie aanbevelen om scheiden-online te gebruiken.

Reactie Scheiden-online:

Hartelijk dank voor je reactie. Fijn dat jullie het traject zo hebben ervaren.

C.Burgert

Een goede zaak

Uw ervaring

Zeer plezierig.Het was wel de eerste keer.Gelukkig wel.

M van der wulp

Snel en deskundig

Robert Landsbergen

Afwikkeling huwelijk

Uw ervaring

rommelige administratie waar niet goed wordt gelezen en veel verschillende mensen de zaak behandelen, uiteindelijk is het allemaal goed gekomen.

Erika Wolff

Goed, snel en duidelijke communicatie

Heel goed, prima begeleiding

J

Beoordeling

Uw ervaring

Prima! Snel, deskundig en met een hele prettige professionele toon.

Derksen

Snel en met goede hulp uit elkaar.

Uiterst professionele hulp.

Landa