pim

Pim

Uw ervaring

Scheiden is een ramp maar soms kan het niet anders helaas.
Als je er samen uit kunt komen zonder al te veel problemen gaat het heel snel.
Prima begeleiding en zeker betaalbaar anders...
Scheiden is een ramp maar soms kan het niet anders helaas.
Als je er samen uit kunt komen zonder al te veel problemen gaat het heel snel.
Prima begeleiding en zeker betaalbaar anders kost het een klein vermogen.
Hoop ze nooit meer nodig te hebben maar als het moet kom ik graag terug.

Naaldenberg

Duidelijk, snel en toch ook persoonlijk

Uw ervaring

Snel scheiden ging heel goed, ging in harmonie en zonder kinderen. Extra betaald voor een snellere afwikkeling. Duidelijk proces en bij vragen altijd netjes geholpen. De afspraak bij de advocaat om... Snel scheiden ging heel goed, ging in harmonie en zonder kinderen. Extra betaald voor een snellere afwikkeling. Duidelijk proces en bij vragen altijd netjes geholpen. De afspraak bij de advocaat om het convenant te ondertekenen was prettig en goede uitleg over alle artikelen. Het was emotioneel maar fijn dat het op deze manier kon gaan.

Online scheiden maakt het proces gemakkelijker

Uw ervaring

De afhandeling verliep vlot en moeiteloos, je geeft alles uit handen en hoeft zelf vrij weinig te ondernemen. Ik miste wel enige empathie van de medewerkers. Het is een moeilijke fase en voor mijn... De afhandeling verliep vlot en moeiteloos, je geeft alles uit handen en hoeft zelf vrij weinig te ondernemen. Ik miste wel enige empathie van de medewerkers. Het is een moeilijke fase en voor mijn part iets te zakelijk afgehandeld.

van de Laar

Goede dienstverlening

prima

Janneke Bassa

Uitstekend

Uw ervaring

Als goed en duidelijk en snel

den Hertog

Prima begeleiding

Uw ervaring

Wij kregen duidelijke uitleg en stappenplan. Contact verliep soepel en efficient

Claudia

Duidelijk en snel

Uw ervaring

zeer goed. Alle informatie op papier en website is erg duidelijk en de communicatie met het kantoor verloopt vlot en soepel

Adne Evers

Vreemd om hier een titel in te vullen?

Uw ervaring

Heel goed, ging heel soepel.

Wouter Kremer

Wat een fantastische manier om snel uit elkaar te gaan als je geen ruzie met elkaar hebt!

Uw ervaring

Wat een fantastische manier om snel uit elkaar te gaan als je geen ruzie met elkaar hebt.

We hadden eerst 2 mediators thuis uitgenodigd maar dat is altijd een totaalpakket en de kosten liggen rond de 4000 euro.

Nu zijn we 850 euro kwijt en heeft de procedure in totaal maar 6 weken in beslag genomen (we hebben 100 euro extra betaald voor spoed).

Je moet zelf wel veel meer zaken uitzoeken en regelen maar er is genoeg info op internet te vinden. De duidelijke sjablonen van scheiden online maken het makkelijk.

A.K.J. Eijgelaar

Efficient en snel

Uw ervaring

Up to date, het ging zoals werd beschreven.