TJ Koker

goed

Hans

Vakkundig geholpen

Uw ervaring

We zijn vakkundig en vooral snel geholpen. En alles ging heel eenvoudig, met duidelijke uitleg bij zaken die wat gecompliceerder waren

Waardeloos

Uw ervaring

Waardeloos. onethische praktijken. Scheiding doorzetten zonder de stem van een van de partijen ook maar een keer gehoord te hebben zou niet goed moeten voelen. Uw praktijk werkt hieraan mee zonder... Waardeloos. onethische praktijken. Scheiding doorzetten zonder de stem van een van de partijen ook maar een keer gehoord te hebben zou niet goed moeten voelen. Uw praktijk werkt hieraan mee zonder vraagtekens te plaatsen. Onethisch.

Reactie Scheiden-online:

Ik begrijp uit uw review dat u zich niet gehoord voelt tijdens de bespreking en de behandeling van het dossier. Dat is erg vervelend om te horen. Tijdens de bespreking beoordeel ik per onderwerp of... Ik begrijp uit uw review dat u zich niet gehoord voelt tijdens de bespreking en de behandeling van het dossier. Dat is erg vervelend om te horen. Tijdens de bespreking beoordeel ik per onderwerp of beide partijen de gemaakte afspraak begrepen hebben of of ze er ook beiden achter staan. Daarbij geef ik ook alle gelegenheid om vragen te stellen of opmerkingen te maken. Na de bespreking worden de van belang zijnde gevolgen van de afspraken nog een keer in een bevestigingsbrief samengevat. Dat u zich toch niet gehoord voelt is niet de bedoeling. Graag zou ik contact met u hebben zodat u mij een en ander kunt toelichten.

m bouma

In goede handen

Uw ervaring

kundig geholpen en vlot afgehandeld

Marinus

Als je een rimpelloos scheiding wil

Uw ervaring

Heel positief in minder fijne situaties

Rob

Snelle en professioneel begeleide scheidingsprocedure

Uw ervaring

Wij zijn uitstekend geholpen door Scheiden-online. Na het invullen van het online formulier ontvingen wij onmiddelijk een opzet voor het scheidingsconvenant, waar we nog enkele keuzes in moesten... Wij zijn uitstekend geholpen door Scheiden-online. Na het invullen van het online formulier ontvingen wij onmiddelijk een opzet voor het scheidingsconvenant, waar we nog enkele keuzes in moesten maken. De enkele vragen die wij hier over hadden, werden goed beantwoord tijdens het online consult. De afwikkeling daarna ging bijzonder snel, waarbij we goed up-to-date werden gehouden door Scheiden-online.

Reactie Scheiden-online:

Hartelijk dank voor uw review. En goed te lezen dat het traject goed is verlopen.

Corien

Snel, duidelijk en vriendelijk geholpen

Uw ervaring

Scheiden on-line is makkelijk als je er samen uitkomt. Het proces werd duidelijk gecommuniceerd. De behandelaar had kennis van zaken en kon elke vraag beantwoorden.

Tevreden

Uw ervaring

Snel en goede afhandeling van echtscheidingsprocedure.

Maartje Bak

Beoordeling

Uw ervaring

Rust in de chaos en emoties kunnen vinden.
Zeer emphatische mediator. Neemt alle tijd om het goed te kunnen regelen. Ik voelde mij echt gehoord in het proces.

Reactie Scheiden-online:

Hartelijk dank voor uw positieve recatie. Chiel heeft u graag bijgestaan tijdens de mediation en datzelfde geldt voor mij voor de afwikkeling daarna. Ik wens u beiden nogmaals alle succes toe voor... Hartelijk dank voor uw positieve recatie. Chiel heeft u graag bijgestaan tijdens de mediation en datzelfde geldt voor mij voor de afwikkeling daarna. Ik wens u beiden nogmaals alle succes toe voor de toekomst.
Auke