HANS

Zeer goed

F

Uitstekend en vlotte afwikkelingen

Uw ervaring

In een moeilijke situatie was het prettig om te worden bijgestaan door u. Steeds een adequate en snelle respons op vragen. Daarnaast werden alle ingezonden stukken direct verwerkt/doorgestuurd.... In een moeilijke situatie was het prettig om te worden bijgestaan door u. Steeds een adequate en snelle respons op vragen. Daarnaast werden alle ingezonden stukken direct verwerkt/doorgestuurd. Prettig!

Reactie Scheiden-online:

Ik heb u graag geholpen. Alle succes voor de toekomst gewenst!

Suzanne Mulders

Scheiding

Zeer professioneel en positief

Cliff

Snel & Goed geregeld 👌🏻

Uw ervaring

Goed en duidelijk en eerlijk geregeld 👌🏻👍🏻

Hilde

Prettige betrouwbare organisatie

Uw ervaring

Snelle afhandeling, prettige een duidelijke communicatie, vriendelijk en professioneel.

TJ Koker

goed

Hans

Vakkundig geholpen

Uw ervaring

We zijn vakkundig en vooral snel geholpen. En alles ging heel eenvoudig, met duidelijke uitleg bij zaken die wat gecompliceerder waren

Waardeloos

Uw ervaring

Waardeloos. onethische praktijken. Scheiding doorzetten zonder de stem van een van de partijen ook maar een keer gehoord te hebben zou niet goed moeten voelen. Uw praktijk werkt hieraan mee zonder... Waardeloos. onethische praktijken. Scheiding doorzetten zonder de stem van een van de partijen ook maar een keer gehoord te hebben zou niet goed moeten voelen. Uw praktijk werkt hieraan mee zonder vraagtekens te plaatsen. Onethisch.

Reactie Scheiden-online:

Ik begrijp uit uw review dat u zich niet gehoord voelt tijdens de bespreking en de behandeling van het dossier. Dat is erg vervelend om te horen. Tijdens de bespreking beoordeel ik per onderwerp of... Ik begrijp uit uw review dat u zich niet gehoord voelt tijdens de bespreking en de behandeling van het dossier. Dat is erg vervelend om te horen. Tijdens de bespreking beoordeel ik per onderwerp of beide partijen de gemaakte afspraak begrepen hebben of of ze er ook beiden achter staan. Daarbij geef ik ook alle gelegenheid om vragen te stellen of opmerkingen te maken. Na de bespreking worden de van belang zijnde gevolgen van de afspraken nog een keer in een bevestigingsbrief samengevat. Dat u zich toch niet gehoord voelt is niet de bedoeling. Graag zou ik contact met u hebben zodat u mij een en ander kunt toelichten.