Roland

Erg goed

Rob en Wilma

Probleemloos en helder

Uw ervaring

De voorbespreking was voor ons vriendelijk en duidelijk. Het door ons gewenste video gesprek bleek makkelijk en zeer relaxed te zijn. Wij hebben ons best goed georiënteerd en zijn erg blij met de... De voorbespreking was voor ons vriendelijk en duidelijk. Het door ons gewenste video gesprek bleek makkelijk en zeer relaxed te zijn. Wij hebben ons best goed georiënteerd en zijn erg blij met de vlotte en heldere bemiddeling van scheiden-online.

Goede service verlening

Uw ervaring

De scheiding is vlot gegaan, we konden met alle vragen terecht en zijn goed geholpen

De Jong

Scheiding

Uw ervaring

Het persoonlijke gesprek was prettig en helder.
Ik vind dat wij lang hebben moeten wachten op de stukken.
Het persoonlijke gesprek was prettig en helder.
Ik vind dat wij lang hebben moeten wachten op de stukken.
De administratie / receptie gaf geen ontvangstbevestiging als wij iets hadden gemaild, die ik graag had willen ontvangen.

B& familierecht advocatuur

Scheidingsprocedure B&F

Uitstekend

Saskia van Amelsvoort

Ontzettend goede, gewenste ondersteuning met ontzettend veel hulp gehad tijdens onze scheiding

Uw ervaring

Ontzettend prettig contact met ieder waarmee we contact hebben gehad tijdens onze scheiding. Zowel per mail, telefonisch en tijdens de video meeting ontzettend vakkundig en begripvol contact gehad

Snel en betrouwbaar

Uw ervaring

Wij hebben de procedure als zeer goed ervaren. Komen afspraken na en wijzen waar nodig op mogelijkheden.

prima

Helder en duidelijk

Uw ervaring

Zeer behulpzaam en in mijn geval erg prettig gesprek live. Ik wil die meneer nog erg bedanken.

N.v.t.

N.v.t.

Positief

Danielle. Van der Heide

Uw ervaring

We zijn heel goed, vriendelijk en snel geholpen. Binnen een maand was de scheiding helemaal rond.