Goed te combineren met werk. Lerares is betrokken met de voortgang. De materialen zijn ook goed.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Fijn te lezen dat de opleiding goed te combineren is met je werk. Dat is een mooi compliment voor onze docent. Bedankt voor het delen van je beoordeling!
Met vriendelijke...

Marleen

De docent had erg veel kennis en kon dit goed overbrengen: hulde!

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Wat ontzettend fijn om te lezen, Marleen! Dat is een mooi compliment voor onze docent. Bedankt voor het delen van je beoordeling!

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Bedankt voor het delen van je beoordeling!

Chantal

X

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Bedankt voor het delen van je beoordeling, Chantal!
Scheidegger Opleidingen

De opleiding sluit, op de module leiderschap en HRM na, zeer aan op de praktijk. Ik heb veel mogen leren van de opleiding vooral van de module arbeidsrecht,

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Wat fijn dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren! Bedankt voor het delen van je beoordeling.

Ties Bertus

De opleiding was zeer interessant en verrijkt mijn kennis aanzienlijk. Had zelf niet verwacht dat er bij management zoveel komt kijken. De Vitaro online omgeving heeft helaas vaak problemen met het... De opleiding was zeer interessant en verrijkt mijn kennis aanzienlijk. Had zelf niet verwacht dat er bij management zoveel komt kijken. De Vitaro online omgeving heeft helaas vaak problemen met het geluid. De docente was niet hoorbaar waardoor we 2 avonden moesten overschakelen naar MS Teams. E-Connect daarentegen werkt probleemloos. Alles bij elkaar zeer tevreden over Scheidegger. Zeer kundige en gemotiveerde docenten die weten waarover ze praten!

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Hallo Ties, fijn te lezen dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren. Onze excuses voor het ongemak met de Vitero omgeving. Het kan voorkomen dat er technische storingen zijn waardoor een les... Hallo Ties, fijn te lezen dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren. Onze excuses voor het ongemak met de Vitero omgeving. Het kan voorkomen dat er technische storingen zijn waardoor een les misschien niet soepel verloopt. Uiteraard nemen wij dit mee in de feedback om te kijken hoe we de online leeromgeving kunnen verbeteren.

Laura

Opleiding sluit aan bij mijn wensen, fijne opdrachten die je goed in de praktijk kan uitvoeren. Het lesmateriaal is duidelijk en leest heel fijn weg. Kortom, aanrader!

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Wat goed te horen, Laura. Bedankt voor het achterlaten van je review!

Sandra

Fijne docent met goede sheets, goed benaderbaar, ook na de les. Te combineren met privé. Meer basisinzicht over projecten, vergaderen, organisatie, leiderschap, je eigen rol. Maar, matige boeken,... Fijne docent met goede sheets, goed benaderbaar, ook na de les. Te combineren met privé. Meer basisinzicht over projecten, vergaderen, organisatie, leiderschap, je eigen rol. Maar, matige boeken, niveau (te) laag, geen mogelijkheid tot halen lunch op locaties (Verkeersacademie/MBO Utrecht).

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Bedankt voor het achterlaten van je review! We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te verbeteren. We zullen dit zeker met ons meenemen!
Met vriendelijke...

Een hele uitgebreide training

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Wat fijn dat je zo tevreden bent over de opleiding! Bedankt voor het delen van je beoordeling!

Jawad

Ik ben bezig met helpen zorg en welzijn niveau 2 , heb het hartstikke na me zin wil heel graag verder in de zorg na mijn diploma . de lesmateriaal de boeken zijn in goede staat.
Lesinhoud wordt...
Lesinhoud wordt goed uitgelegd , op verschillende manieren.
de docenten waren juist hebben hun werk goed besteed aan ons .
De locaties waar duidelijk vindt baar .

Vriendelijk Groete

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Wat goed te horen. Bedankt voor het achterlaten van je review!