L.R.

Scheidegger heeft op generlei wijze geprobeerd om de door mij betaalde typcursus tot een goed einde te brengen. Verkeerde inlogcodes, geen of verlate reacties op vragen. Geen correcte input om er... Scheidegger heeft op generlei wijze geprobeerd om de door mij betaalde typcursus tot een goed einde te brengen. Verkeerde inlogcodes, geen of verlate reacties op vragen. Geen correcte input om er samen uit te komen. Geld is ontvangen door Scheidegger en verder is men niet bereikbaar voor commentaar en reageert men niet op mailtjes of reacties. Absoluut geen aanrader om online cursussen te volgen zonder fysieke begeleiding. Absoluut géén aanrader!

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Dank je wel voor het achterlaten van jouw review. We kunnen ons voorstellen dat dit invloed heeft gehad op je algehele ervaring. Excuses voor dit ongemak en bedankt dat je de moeite hebt genomen... Dank je wel voor het achterlaten van jouw review. We kunnen ons voorstellen dat dit invloed heeft gehad op je algehele ervaring. Excuses voor dit ongemak en bedankt dat je de moeite hebt genomen jouw aandachtspunten met ons te delen.
Scheidegger Opleidingen

Ik vond de opleiding erg tegenvallen. Ik had me opgegeven voor klassikaal les, maar geen emknkele module heb ik klassikaal kunnen volgen omdat er te weinig inschrijvingen waren. De alternatieven die... Ik vond de opleiding erg tegenvallen. Ik had me opgegeven voor klassikaal les, maar geen emknkele module heb ik klassikaal kunnen volgen omdat er te weinig inschrijvingen waren. De alternatieven die werden geboden waren minimaal. De online lessen zijn erg onpersoonlijk en sommige docenten ronduit saai. Ik had gehoopt na deze opleiding als creatief therapeut aan de slag te kunnen, maar ik heb niet het gevoel dat ik voldoende kennis heb om kinderen te begeleiden. Daarom ga ik in het najaar, noosgedwonken, nog een opleiding volgen waarmee ik wel de juiste bagage heb.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Dank je wel voor het achterlaten van jouw review. Jammer om te lezen dat je de opleiding op deze manier ervaren hebt. We kunnen ons voorstellen dat dit invloed heeft gehad op je algehele ervaring.... Dank je wel voor het achterlaten van jouw review. Jammer om te lezen dat je de opleiding op deze manier ervaren hebt. We kunnen ons voorstellen dat dit invloed heeft gehad op je algehele ervaring. Excuses voor dit ongemak en bedankt dat je de moeite hebt genomen jouw aandachtspunten met ons te delen.
Scheidegger Opleidingen

Het online studeren is erg prettig, omdat je je eigen moment kunt kiezen wat de balans werk/ studie en privé ten goede komt. De docent reageert snel op vragen en is te bereiken via Whatsapp, e-mail... Het online studeren is erg prettig, omdat je je eigen moment kunt kiezen wat de balans werk/ studie en privé ten goede komt. De docent reageert snel op vragen en is te bereiken via Whatsapp, e-mail en via de online omgeving. De lesinhoud is uitdagend en sluit aan op de praktijk.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Wat ontzettend fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de opleiding! Dat is een mooi compliment voor onze docent. Bedankt voor het delen van je beoordeling!
Met vriendelijke...

Nancy

Ik vond het zeer positief, ook de online leer omgeving. De leraren waren goed en de opleiding was zeer leerzaam.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Wat fijn dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren, Nancy! Bedankt voor het delen van je beoordeling.

Cathy

Vond hem persoonlijk erg pittig, zeker de portfolio's maken. Verder goede begeleiding van de docenten en makkelijk contact te leggen met scheidegger.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Hallo Cathy, goed dat je dit aangeeft. We zullen je feedback betreffende het niveau van de opleiding met ons meenemen. Dank voor het delen van je beoordeling!
Met vriendelijke...
Scheidegger Opleidingen

De studie was heel interessant met leuke opdrachten met voldoende lesstof. De docent voegde niet veel extra toe in de plaats daarvan kunnen ze net zo goed een antwoordboek meeleveren. want de... De studie was heel interessant met leuke opdrachten met voldoende lesstof. De docent voegde niet veel extra toe in de plaats daarvan kunnen ze net zo goed een antwoordboek meeleveren. want de antwoorden worden letterlijk overgenomen. geen toegevoegde waarde dus. Het examen was ook tot 2 keer toe niet sluitend op de lesstof. Er kwamen vragen bij die je nergens in de lesstof hebt geleerd of kan toepassen.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Goed dat je dit aangeeft! We zullen je feedback betreffende de manier van lesgeven en het examen met ons meenemen. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding. Bedankt voor het delen... Goed dat je dit aangeeft! We zullen je feedback betreffende de manier van lesgeven en het examen met ons meenemen. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding. Bedankt voor het delen van je beoordeling!

Andre

Al met al een mooie en leerzame opleiding. Veel opdrachten waardoor de theorie ook gebruikt en vertaald wordt naar je eigen praktijk. Ik heb er veel van geleerd en inzicht gekregen in het management... Al met al een mooie en leerzame opleiding. Veel opdrachten waardoor de theorie ook gebruikt en vertaald wordt naar je eigen praktijk. Ik heb er veel van geleerd en inzicht gekregen in het management en het leidinggeven.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Hallo Andre, wat fijn dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren! Bedankt voor het delen van je beoordeling.

Jonneke

Goede opleiding, wel veel voor korte tijd. Maar goede uitleg en inhoud

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Goed dat je dit aangeeft, Jonneke! We zullen dit met ons meenemen. Veel succes met het toepassen van de opgedane kennis in de praktijk.
Scheidegger Opleidingen

De examenopdrachten schriftelijk zijn nogal vervelend. Ik heb nooit gewerkt in de zorg, en loop nu geen stage. En om dan met een praktijkvoorbeeld te komen, dat is best lastig. Kijk op internet, en... De examenopdrachten schriftelijk zijn nogal vervelend. Ik heb nooit gewerkt in de zorg, en loop nu geen stage. En om dan met een praktijkvoorbeeld te komen, dat is best lastig. Kijk op internet, en dan een verhaal ervan maken. Daarnaast moet ik ineens de lastige module samen leren met de module waarvoor ik een scriptie moet schrijven, plan technisch niet echt optimaal. Terwijl ik in de zomervakantie graag had willen leren, maar ik de boeken niet eerder mocht ontvangen. De begeleiding van de leerkrachten is wel super, goed voorbereid en zeer duidelijk.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Beste, dankjewel voor het achterlaten van je review en het delen van je feedback betreffende de examenopdrachten en lesplanning. We waarderen dit enorm omdat het ons helpt om onze diensten te... Beste, dankjewel voor het achterlaten van je review en het delen van je feedback betreffende de examenopdrachten en lesplanning. We waarderen dit enorm omdat het ons helpt om onze diensten te verbeteren en zullen je feedback met ons meenemen. We hopen dat je desondanks tevreden was over de opleiding en je de opleiding als leerzaam hebt ervaren.
Scheidegger Opleidingen

Ik vond het een leerzame en leuke opleiding!

Ik vond het een leerzame en leuke opleiding!

De moduleopdrachten vond ik fijn om te doen. Hierdoor blijft de kennis goed hangen. Veel fijner dan een traditionele examen id vorm van een toets.

Ik vond de lessen ook leerzaam. Erna gaf duidelijk uitleg en leuke voorbeelden vanuit haar eigen ervaringen in het werkgebied.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Wat fijn dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren! Bedankt voor het delen van je beoordeling.