Fleur

Fijne lessen, goede docent. Eerste 2 lessen niet vantevoren ingelicht over locatiewijziging.
2e lesdag was er geen centrale verwarming.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Bedankt voor het achterlaten van je review, Fleur! We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te verbeteren. We zullen dit zeker met ons meenemen!
Met vriendelijke...

Rachelle

Het was een zeer fijn contact met de docent, altijd bereikbaar. En goede , duidelijke uitleg. Ik ben heel blij dat ik deze opleiding gevolgd heb.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Dat is erg fijn om te horen., Rachelle! Bedankt voor je review en deelname.

Wieger

Netjes dat de docent gebeld heeft bij aanvang opleiding. Vanwege omstandigheden heb ik de e-learning niet volledig kunnen doen. De oefeningen sluiten goed aan bij interesse en inhoud opleiding.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Hoi Wieger, bedankt voor je feedback. Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de docent en de genomen acties.

Dionne

Het is een intensieve opleiding dat veel toewijding vergt. Veel leeswerk en veel denk werk. De docenten kijken de opdrachten op tijd na, geef je voldoende feedback kortom een goede begeleiding. Deze... Het is een intensieve opleiding dat veel toewijding vergt. Veel leeswerk en veel denk werk. De docenten kijken de opdrachten op tijd na, geef je voldoende feedback kortom een goede begeleiding. Deze opleiding heeft mij nu al geholpen om leven te relativeren.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Dat is super om te lezen! Bedankt voor je feedback.

Edith

Prima te combineren met je werk. Duidelijk lesstof en leuke opdrachten die goed aansluiten bij de praktijk.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Wat fijn dat je zo tevreden bent over de opleiding, Edith! Bedankt voor het delen van je beoordeling!

Esther

Het waren leerzame lessen, veel geleerd en ook kunnen toepassen in de praktijk.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Dank je wel voor het achterlaten van je review, Esther! Leuk om te lezen dat de opleiding aan je verwachtingen heeft voldaan. Veel succes en plezier bij het toepassen van je opgedane kennis in de... Dank je wel voor het achterlaten van je review, Esther! Leuk om te lezen dat de opleiding aan je verwachtingen heeft voldaan. Veel succes en plezier bij het toepassen van je opgedane kennis in de praktijk! Bedankt voor je deelname!
Scheidegger Opleidingen

Docenten met veel praktijk ervaring wat voor goede ondersteuning zorgt van de theorie. Persoonlijk ben ik niet heel blij met online les, maar de invulling hiervan is prima verlopen.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Bedankt voor je review. Fijn dat de trainer/docent goed beviel! Mochten we in de toekomst nog ergens mee kunnen helpen, denken we graag met je mee.
Scheidegger...

Robin

Top opleiding!

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Wat fijn dat je zo tevreden bent over de opleiding, Robin! Bedankt voor het delen van je beoordeling!
Scheidegger Opleidingen

Redelijk geringe info op de econnect pagina

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Bedankt voor je feedback. We zullen dit intern met ons meenemen.

Monique Haefkens

Bij Scheidegger staat de opleiding met een duur van 6 maanden, echter na module 1, kan je niet door met module 2. Deze start pas 2 maanden later, waardoor de opleiding inmiddels 9 maanden duurt. Bij Scheidegger staat de opleiding met een duur van 6 maanden, echter na module 1, kan je niet door met module 2. Deze start pas 2 maanden later, waardoor de opleiding inmiddels 9 maanden duurt.
Dit noem ik misleiding. Ik heb 2 werknemers die een contract van 7 maanden hebben gekregen en bij slaging een jaarcontract krijgen en nu worden zij en ik gedupeerd doordat Scheidegger zich niet houdt aan de afspraak. Het begon al met de Stapbudget wat beide leerlingen niet kregen omdat zij zich al hadden aangemeld. Daarover was Scheidegger al niet duidelijk en nu dit.
Zet dan bij de opleiding dat die 9 maanden duurt i.p.v. een half jaar

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Hoi Monique, het spijt ons te lezen over je ervaringen. Je kunt hier een klacht over indienen en willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen. Onze... Hoi Monique, het spijt ons te lezen over je ervaringen. Je kunt hier een klacht over indienen en willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen. Onze studiebegeleiders kunnen je dan verder helpen. Ook kun je via één van onze social media kanalen contact met ons opnemen indien wij je verder mogen assisteren.