Ik heb het als erg prettig ervaren dat je zelfstandig je tijd in kunt delen. De e-learning variant was voor mij de perfecte manier i.c.m gezin en werk. De opdrachten werden erg snel nagekeken en... Ik heb het als erg prettig ervaren dat je zelfstandig je tijd in kunt delen. De e-learning variant was voor mij de perfecte manier i.c.m gezin en werk. De opdrachten werden erg snel nagekeken en voorzien van feedback. Het was wel flink aanpoten maar met veel zelfdiscipine, doorzettingsvermogen en het korte tijdsbestek ( 2 modules in zes maanden) was het te doen! Ik ben erg tevreden en zou het iedereen aanraden terwijl ik van te voren wat huiverig was door het lezen van slechte reviews.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Wat super om te lezen! Daar zijn we erg blij mee. Mocht je verder nog vragen hebben, dan kun je via één van onze social media kanalen contact met ons.
Scheidegger...

Grace

En NCOI, LOI allemaal onder 1 dak. Studenten betalen onterechte veel te hoge kosten. Slechte service en begeleiding waardoor de meeste stoppen met de opleiding. Hoge Raad uitspraak en programma BOOS... En NCOI, LOI allemaal onder 1 dak. Studenten betalen onterechte veel te hoge kosten. Slechte service en begeleiding waardoor de meeste stoppen met de opleiding. Hoge Raad uitspraak en programma BOOS ondersteunen mijn mening

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Hoi Grace, dit is niet de service die je van ons zou mogen verwachten. Indien je een klacht zou willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze... Hoi Grace, dit is niet de service die je van ons zou mogen verwachten. Indien je een klacht zou willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen. Onze studiebegeleiders kunnen je dan verder helpen. Ook kun je via één van onze social media kanalen contact met ons opnemen indien wij je verder mogen assisteren.

Dilano

Ik raad iedereen af een opleiding via Scheidegger te volgen. Geen opleiding gehad, € 1500 betaald negeren je opzegging, maar blijven maar rekeningen sturen. Ik stop met betalen. Oplichterij. Zie ook... Ik raad iedereen af een opleiding via Scheidegger te volgen. Geen opleiding gehad, € 1500 betaald negeren je opzegging, maar blijven maar rekeningen sturen. Ik stop met betalen. Oplichterij. Zie ook alle klachten over dit bedrijf. De opleiding vooral HBO voldoet niet waardoor je de opleiding alsnog bij een erkende Hogeschool opnieuw kan gaan doen. Wees gewaarschuwd om ellende te voorkomen.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Hoi Dilano, het spijt ons te lezen over jouw situatie. We zien dat je inmiddels met ons in contact bent geweest. Mocht je hier verder nog vragen over hebben, neem dan gerust weer even contact met... Hoi Dilano, het spijt ons te lezen over jouw situatie. We zien dat je inmiddels met ons in contact bent geweest. Mocht je hier verder nog vragen over hebben, neem dan gerust weer even contact met ons op.

Frank

Dit was een online training dus de vragen sluiten niet aan op hetgeen wat ik gevolgd heb.
Verder is het jammer dat ik hierbij het live contact mis om te laten beoordelen of ik op de juiste manier aan het typen ben.
Ook vind ik het jammer dat ik niet meer kan oefenen , want de cursus zelf zou je een jaar over kunnen doen en het was makkelijker geweest mocht ik nog wat dingen kunnen herhalen .

Mvg Frank Craenmehr

Linda

Docenten zijn niet van de inhoud van het vak en beoordelen op basis van waar je opdracht aan moet voldoen. Online leeromgeving is prima, werkt handig.

Niet veel informatie gekregen, weinig uitleg over opdrachten

Nelly

De opleiding vond ik interessant en leuk om te doen. Helaas totaal geen contact met andere studenten en de opleider alleen via e-connect. De opleider was snel met zijn antwoorden als je iets... De opleiding vond ik interessant en leuk om te doen. Helaas totaal geen contact met andere studenten en de opleider alleen via e-connect. De opleider was snel met zijn antwoorden als je iets aanleverde. Vond het niet altijd duidelijk wat er van mij werd verwacht en bij het examen al helemaal niet. Was ook niet duidelijk dat er maar 1x feedback gegeven mocht worden door de docent. Aangezien ik totaal niet in de medische wereld werk was het een uitdaging omdat ik geen voorbeelden uit praktijksituaties had. Dacht dat ik op mijn eigen tempo de studie kon volgen maar was toch wel de bedoeling dat er voor 10 juli examen werd gedaan. Ik ben pas in mei begonnen. Was aanpoten. Gelukkig afgerond. Heeft mij kennis opgeleverd maar nog geen functie in de zorg :) Wie weet komt dat nog ooit.

Jeanet

Helaas de opleiding in e reading moeten doen ivm te weinig aanmeldingen.hier door miste ik voor mezelf een hoop feedback van andere medeleerlingen.

Patries

Slechte communicatie met docenten.
Leeromgeving online onduidelijk en op verschillende plaatsen wat het onoverzichtelijk maakt. Erg duur voor matige opleiding

Musa

Er werd beloofd dat we virtuele lessen zouden krijgen echter was dit een zelf studie.