Prima modules. Jammer dat literatuur gericht is op België. Ook wetgeving is verouderd.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Hartelijk dank voor je review! We vinden het belangrijk dat je tevreden bent met onze service, en jouw feedback helpt ons hierbij.

Hans Peter

Ik vind het boek matig, veel ervaringen vanuit Vlaanderen (België) terwijl we toch echt in Nederland wonen. Was er dan echt geen Nederlands boek?

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Bedankt voor het achterlaten van je feedback! We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de kwaliteit en service!

Angela

Lesinhoud, opdrachten en examen sluiten op elkaar aan.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Dat is super om te lezen, Angela! Bedankt voor je beoordeling.

Sanda

Ik heb helaas veel hinder ondervonden in het Virtual Classroom van Vitero. Kunnen jullie niet kiezen voor een ander programma dan Vitero?

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Dankjewel voor het delen! Vervelend om te lezen dat je technische problemen ondervond. We nemen dit met ons mee!

Angela

Veel verschil in de kwaliteit van de docenten 2 van de 3 docenten zeer kundig, 1 was beneden niveau.
De doorlooptijd van je examen de uitslag, het bezwaar etc duurt heel lang. Als student moet je in 1,5 uur je bezwaar aantekenen tijdens de inzage. Scheidegger neemt ruim 4 weken de tijd voor om het bezwaar te beoordelen. Als student moet je al die tijd de stof vast zien te houden voor een herexamen.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Bedankt voor het delen van je beoordeling! We kunnen ons goed voorstellen dat dit erg lang duurt. We zijn er hard mee bezig om dit proces te optimaliseren. We hopen dat je desondanks de opleiding... Bedankt voor het delen van je beoordeling! We kunnen ons goed voorstellen dat dit erg lang duurt. We zijn er hard mee bezig om dit proces te optimaliseren. We hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.

Mark

Bij de eerste module was de docent zeer slecht, bij de tweede module was de docent gewoon heel goed.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Bedankt voor het delen van je beoordeling, Mark. We gaan je feedback intern doorzetten en we hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.
Met vriendelijke...
Scheidegger Opleidingen

De online lessen via vitero vond ik niet dynamisch, via Teams wel. De leraar heeft veel van lesdata gewisseld, soms ook op het laatste moment. Hij kreeg niet alle lesstof af in diverse lessen. De... De online lessen via vitero vond ik niet dynamisch, via Teams wel. De leraar heeft veel van lesdata gewisseld, soms ook op het laatste moment. Hij kreeg niet alle lesstof af in diverse lessen. De manier van lesgeven vond ik soms erg rommelig.

Met vriendelijke...

H

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Bedankt voor het delen van je feedback met ons.

Martin

Ik vind de opleiding leerzaam. Echter, mijn examen module sociaal-maatschappelijke begeleiding is slechts beoordeeld met een 5,5. Ik ben van mening dat dit een (te) laag cijfer is. Probleem wat ik... Ik vind de opleiding leerzaam. Echter, mijn examen module sociaal-maatschappelijke begeleiding is slechts beoordeeld met een 5,5. Ik ben van mening dat dit een (te) laag cijfer is. Probleem wat ik ervaar is dat ik al werkzaam ben binnen het sociaal maatschappelijk domein. Dus dingen die voor mij logisch zijn komen misschien onvoldoende uit de verf in een examenopdracht. Ik ben van mening dat hiermee rekening moet worden gehouden. Een 5,5 op een opdracht, die overigens uit mijn caseload kwam, is mager, te meer mijn cliënt nu wél op de goede weg is. Maar goed, ik begrijp ook dat er nu eenmaal een richtlijn is.

Martin van der Hulst

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Hartelijk dank voor je review, Martin! We vinden het belangrijk dat je tevreden bent met onze service, en jouw feedback helpt ons hierbij.
Scheidegger Opleidingen

De lessen waren te doen, toetsen waren erg pittig en sluiten niet aan bij het geen wat we in de lessen kregen. Zonde dat observeren mij prima afgaat, maar door de vraagstelling van de toetsen je zakt.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

We waarderen je tijd en moeite om een review te schrijven. Dankzij jouw review kunnen we onze service blijven verbeteren.