verwerkingssnelheid:
klantvriendelijk:

Particulier Anita

Goede service . Snel . Top

Jan Bionda

Goed bereikbaar, duidelijk advies, vlotte afhandeling, goede kwaliteit.

Aangeleverd heb ik;
Aangeleverd heb ik;
1. vele super 8 films met geluid, twee sporen. Helemaal vanaf begin periode van geluid opnames met synchronisatie en dubben van oorspronkelijke geluid met ingebracht muziek en teksten. Films met vele lassen, aan elkaar geplakt. Ik hoop dat die niet allemaal loslaten etc.
2. verder vele video - banden, geen idee wat er van overgebleven was.

De verwerking van Scanit is boven verwachting TOP. Mooie opnames en zeer goed geluid.

Scanit is klantvriendelijk, kan goed omgaan met je oorspronkelijk gevoelige materiaal, "bewaken" je aangeleverd goederen, geven vertrouwen en zijn te vertrouwen. Ook in de afrekening. Bovenal, erg prima eindresultaat, superieur kwaliteit. Snelheid van contact, snelle E-mail respons, worden door mij zeer gewaardeerd. In nalevering keurig, precies en altijd direct bij een probleem oplossingsgericht. Er zijn dus geen problemen, maar oplossingen. Een compleet, zeer goed totaal pakket.

FlexxGroup | Esther Schuller BDM

Persoonlijke en supersnelle service en oplossingsgericht handelen

Verheij

Snelheid binnen 3 werkdagen de super 8 film op harddisk retour

Super snelle service!
7 x 8mm films spoelen opgestuurd en 4 dagen later de USB stick al in huis!

Snelheid en service

Frank