verwerkingssnelheid:

Vriendelijke, verwerkingssnelheid

Ria van Vogelpoel

Snelheid, service, kwaliteit

van Ouwerkerk

Netjes en snel goed werk geleverd

Service en deskundigheid

Herman Schmitz

De goede uitleg bij binnenkomst hoe alles in zijn werk gaat en wat de kosten zijn.

Luuk van T.

Goede garantie op het eindresultaat.
Onze trouwerij op VHS laten digitaliseren.

Duidelijke communicatie, snelle kwalitatieve service

C.D. Lemmert

Service en goede communicatie

Mariska

Snel

Reactie Scanit.nl:

U geeft aan dat de opnamen van de afgegeven bandrecorder band niet zijn wat u had gehoopt.
In principe gaan we er vanuit dat gedigitaliseerd moet worden wat hier wordt afgegeven. Desondanks denken we altijd wel mee, als er bijvoorbeeld een videoband wordt afgegeven waar TV opnamen op staan, dan spoelen we deze nog door om te kijken of er echt niets anders op staat en nemen dan contact op om te overleggen of dit wel de bedoeling is. Als banden dan niet gedaan hoeven te worden, dan rekenen we doorgaans zelfs geheel geen kosten.
In dit geval (een 4 sporen bandrecorder band) is het niet zo eenvoudig om even een stukje te beluisteren en weten we pas wat er op staat als de band afgespeeld en gedigitaliseerd is, het grootste deel van het werk is dan al gedaan. Bovendien waren er ook ergens op de band kinderstemmen te horen, zoals u bij het afgeven ook had aangegeven, als dat opnamen blijken te zijn welke voor u achteraf niet van belang zijn, dan kunnen wij daar helaas ook niets aan doen.