2011 beoordelingen

verwerkingssnelheid:
klantvriendelijk:

2011 Reviews

Westendorp

Snelle service en prettige communicatie

F.Pieters

Film van 44 jaar oud, digitaal en waar mogelijk is deze verbeterd. Een perfecte job!

Jan Vos

Onze trouwfilm op 8mm film moest gedigitaliseerd worden. Sterke punten Bereikbaarheid, duidelijkheid op hun site en het leveren van kwaliteit.

Rik van Ommen

Goede kwaliteit en service voor het digitaliseren van 8mm film naar HD 1080 kwaliteit

Jerry Zwaans

Hi8 digitaliseren en mini dvd overzetten op usb stick zetten. Netjes gedaan. Staat er goed verdeeld in mappen op

Service, kwaliteit en snelheid

Van Eekelens

Goede service, vriendelijk personeel

Van der Drift

Mooie snelle actie, overdreven om daar € 5,- extra voor te rekenen

Reactie Scanit.nl:

Dank dat u onlangs weer een opdracht bij ons heeft laten uitvoeren, Dank ook voor de beoordeling, jammer echter dat u ons een laag cijfer geeft.
U geeft aan dat u het "overdreven" vind...
U geeft aan dat u het "overdreven" vind dat we extra kosten rekenen voor een spoedopdracht.
We hebben een zeer korte standaard verwerkingstijd van slechts ca. 3 a 4 werkdagen (ter vergelijking: collega's van ons hebben een verwerkijstijd van 2 tot zelfs 6 weken).
We hebben hier, veel opdrachten in de rij staan en iedereen wilt zijn opdracht graag snel terug hebben. U gaf aan dat u het bandje de volgende dag al op wilde komen halen, daarvoor hebben we de optie om een spoed-opdracht aan te maken, hiervoor betaald u 25% extra. We schuiven uw opdracht dan met voorrang tussen alle andere processen door, hetgeen extra tijd en aandacht kost, waardoor er dan ook extra kosten worden gerekend.

Klanten service bij het digitaliseren van onze 8mm video van een bruiloft uit 1973

Florian

Snelheid, betrouwbaarheid, kwaliteit. Helaas heb ik moeten ontdekken dat ik (toen) een niet zo goede photograph was. Heel veel van mijn dias bleken onscherp te zijn. Ik had het op prijs gesteld als... Snelheid, betrouwbaarheid, kwaliteit. Helaas heb ik moeten ontdekken dat ik (toen) een niet zo goede photograph was. Heel veel van mijn dias bleken onscherp te zijn. Ik had het op prijs gesteld als scanit hierover met mij in overleg was gegaan.