2044 beoordelingen

Johanna

Erg goed!

Erg snelle service

GAM Roos

Snelle levering, maar ook een bedrijf dat bv retourgoederen snel verwerkt en afwikkel

goede services en b.v. snelle afhandeling retourgoederen

MACM

Uitstekend

Snelle duidelijke informatie en afhandeling

M. Stam

Het door mij bestelde artikel bleek na bestelling toch niet direct leverbaar. Na een week heb ik contact opgenomen met de klantenservice omdat ik nog niets ontvangen had. De klantenservice heeft dit...

Het door mij bestelde artikel bleek na bestelling toch niet voorradig. In de mail die ik daarover ontving, stond dat ik na enkele dagen moest reageren als ik nog steeds niet ontvangen had. Enkele dagen is een wat vaag begrip en na een week heb ik een mail naar de klantenservice gestuurd. De klantenservice heeft bijzonder snel en goed gereageerd: binnen een dag heb ik een vervangend, gelijkwaardig artikel thuisbezorgd gekregen (tegen dezelfde prijs als het door mij bestelde artikel). Goed geregeld!

Tamara Van Impe

Snelle en correcte service

Merkelijk goedkoper da andere websites

G. Houweling

Het product wat ik wilde aanschaffen was niet op voorraad, het kon wel besteld worden.
Na de betaling zou het product, in mijn geval een iphone6splus cover, besteld worden bij de...

De mogelijkheid tot levering van producten die niet op voorraad zijn.

steven de Vleeschauwer

Goede en tijdige communicatie, alles verliep vlot. Enkel bleek achteraf dat de bestelling niet op voorraad was, waardoor vertraging werd opgelopen.

Snelheid, communicatie

Hoes voor iPhone besteld.

Snelle levering.

Dirk

Perfect, was niet op voorraad en toch nog op tijd geleverd

Liedeke Vlaanderen

Mooie producten en zeer snelle levering. Duidelijk orderproces en betaalgemak. Service top!