Anne Zoutewelle

Ontzettend mooie producten en snelle levering. Maakt het plaatje helemaal compleet voor de grote dag!

Ilona v/d Berg

Goed geholpen door de klantenservice!

Zeer snel, enorm vriendelijk personeel, top kwaliteit!

Vlotte levering, terugsturen ook vlot verlopen via b-post (wel op eigen kosten). Terugstorting van geld ook zonder problemen.

Top service! Bij levering zaten er twee verschillende schoenen in een schoenendoos. Erg vervelend, maar gelukkig werd er diezelfde week nog een nieuwe doos toegestuurd met twee dezelfde schoenen in... Top service! Bij levering zaten er twee verschillende schoenen in een schoenendoos. Erg vervelend, maar gelukkig werd er diezelfde week nog een nieuwe doos toegestuurd met twee dezelfde schoenen in de juiste maat.

Tessa

Hele snelle bezorging. De schoenen zitten super fijn en kwam goed overeen met de website. Goede en genoeg informatie op de website. Voor alle producten voor je grote dag moet je zeker op deze... Hele snelle bezorging. De schoenen zitten super fijn en kwam goed overeen met de website. Goede en genoeg informatie op de website. Voor alle producten voor je grote dag moet je zeker op deze website zijn.

Nathalie

Fijne winkel. Ze helpen goed! Mijn schoenen waren een pre-order, het zou er om hangen of ik ze op tijd binnen zou hebben voor mijn pas sessie, maar door hun vriendelijke hulp waren ze op tijd... Fijne winkel. Ze helpen goed! Mijn schoenen waren een pre-order, het zou er om hangen of ik ze op tijd binnen zou hebben voor mijn pas sessie, maar door hun vriendelijke hulp waren ze op tijd binnen. Uitstekende service!

Vriendelijk , fijn telefoon gesprek, meedenkend

Prachtige producten! Fijne klantenservice.