Netjes en snel

Linda

Goede service en mooie producten.

Amanda van den Broek

Hele vriendelijke en snelle service. Toen ik contact opnam voor vragen, dachten ze gelijk super goed mee waardoor ik toch geslaagd ben šŸ˜Š

Overzichtelijk en makkelijk te bestellen

Ik heb heel positieve ervaringen gehad met SYTTD.nl. Ik heb veel dingen besteld en kon ze rustig thuis bij de jurk/ de stijl van de jurk aanpassen. Wanneer ik het toch niet goed vond passen waren ze... Ik heb heel positieve ervaringen gehad met SYTTD.nl. Ik heb veel dingen besteld en kon ze rustig thuis bij de jurk/ de stijl van de jurk aanpassen. Wanneer ik het toch niet goed vond passen waren ze gemakkelijk met het retourneren. Ik vond de lingerie op deze website prachtig. Lingerie online bestellen heeft niet mijn voorkeur maar omdat het zo mooi was wat ze hadden heb ik dat toch gedaan. Ook hierin was het gemakkelijk met retourneren wanneer de maat niet helemaal goed was.

Kim

Alles is mooi op tijd geleverd. Ik heb zowel schoenen als een sjaal besteld. Bij de sjaal krijg je nog een mooi opbergzakje, heel fijn. Goede service, erg tevreden.

Van rngelrn

Goede services

De service is goed, ze zijn makkelijk en fijn te bereiken. De sierraden zijn echt supermooi! Heb ze meegenomen tijdens het tweede keer passen van mijn jurk en het personeel in desbetreffende winkel... De service is goed, ze zijn makkelijk en fijn te bereiken. De sierraden zijn echt supermooi! Heb ze meegenomen tijdens het tweede keer passen van mijn jurk en het personeel in desbetreffende winkel was ook onder de indruk. Wat nog beter kan en mag is een up to date foto van het sierraad wanneer iemand het draagt, in plaats van alleen een losse foto van het sierraad, zodat je het sierraad in perspectief kan plaatsen. Ik heb bijvoorbeeld een paar oorbellen terug gestuurd omdat ze veel groter waren dan ik zelf had ingeschat aan de hand van die losse foto.

S. Hellenbrand

Snelle levering en kwalitatief goede en mooie schoenen.