Grietina Koelewijn

Goede service mooie artikelen

Svitlana Ivanivna Lysytska

Mooie sieraden en goede service

Kirsten Baeten

Zeer goed! Heel snelle levering en tevreden van mijn aankopen. Alles ziet er netjes uit, bestelling is niet beschadigd.

Martina

Op het laatste moment oorbellen besteld bij SYTYD. Dit was geen probleem want ik kon ze de volgende werkdag al ophalen.

Laura Baarspul

Ik heb een super fijne ervaring gehad. De eerste schoenen die ik had besteld waren net iets te groot. Ik heb deze retour kunnen sturen en heel snel een nieuw paar kleiner mogen ontvangen. Heel fijn... Ik heb een super fijne ervaring gehad. De eerste schoenen die ik had besteld waren net iets te groot. Ik heb deze retour kunnen sturen en heel snel een nieuw paar kleiner mogen ontvangen. Heel fijn en ontzettend blij met mijn schoenen!

Natasja Gubbels

Beste oorbellen ooit gekocht!
Na lang zoeken dan toch hier oorbellen besteld en toen ze binnen kwamen was ik direct verkocht. Alles klopte wat erop ze website beschreven stond en snelle levering

Yara wenderich

Prima, ee miste een steentje, binnen 2 dagen hadden we een andere hanger

Corine Veenstra

Ik heb hier mijn sierraden en haarsierraad gekocht en alles kwam erg leuk ingepakt en snel binnen!

Marguerite Dexters

Heb mijn bestelling snel ontvangen, prima.
Heb mijn bestelling snel ontvangen, prima.
Bij het passen liep het echter compleet verkeerd. Het bandje om rond je middel en rug te kruisen (lage rug) was veel te kort. Mijn maat (D-cup) is voorgevormd EN push up en hierdoor is mijn kleedje vooraan te krap.
Artikel wordt teruggezonden.

Nicole

Beautiful hairpins, great quality, such a nice costumer service which was super supportive, I totally recommend this shop!