E. Seifert

Goede site, snelle levering

Nathalie

Snelle levering goede service

Lizette van der Kaaij

Duidelijke site met informatie over het artikel. Daarnaast aanbevelingen welke maat goed zou zijn. Goede service

Simone van Keulen

Veel keus en uiteindelijk de perfecte schoen gevonden! Ook het retourproces gaat zonder problemen.

Michael Reibestein

Een 1 woord: waanzinnig!

Suzanne

Mijn schoenen waren beschadigd toen ik ze binnen kreeg, ik heb hier gelijk een mail over gestuurd met foto's erbij en kreeg al na 10 minuten een reactie dat ik ze gratis retour kon sturen en nieuwe... Mijn schoenen waren beschadigd toen ik ze binnen kreeg, ik heb hier gelijk een mail over gestuurd met foto's erbij en kreeg al na 10 minuten een reactie dat ik ze gratis retour kon sturen en nieuwe opgestuurd zou krijgen. Helaas was het 2e paar schoenen ook beschadigd (hier kan SYTTD niks aan doen want de schoenen komen natuurlijk van de ontwerper). Ook mocht ik dit paar weer gratis terug sturen en kreeg ik nieuwe schoenen opgestuurd. Dit paar schoenen hebben ze 3 dubbel gecontroleerd en waren ook helemaal PERFECT! Echt heel klantvriendelijk en behulpzaam hoe SYTTD hiermee om is gegaan! Ik beveel SYTTD zeker aan! En aangezien ik nog niet alles voor mijn bruiloft bij elkaar heb zal ik ook zeker nog eens bestellen bij SYTTD.

Elvira den Bleker

De foto was duidelijk en kwam overeen met de waarheid. Goed op de hoogte gehouden van de bestelling + kwam op tijd binnen.

Loes Lijkedijk

Zeer goede service en contact.

Willemijn Visser

Erg prettig, fijn contact en er wordt goed geluisterd naar je wensen.? Daarnaast ook leuke persoonlijke aandacht.

Nikky

Ik vond dit supersnel geleverd en ik woon in België. Een hele blije bruid en klant!