Agnes

De oorbellen waren prachtig, net als op de foto. Helaas viel de parel er telkens af. Ik heb deze er zelf aan moeten lijmen.

Reactie Say Yes to the Dress.nl:

Dankjewel voor je review! Wat jammer om te lezen dat jouw ervaring niet naar wens was. In het geval dat een product een defect vertoont bij normaal gebruik en binnen een termijn dan redelijkerwijs... Dankjewel voor je review! Wat jammer om te lezen dat jouw ervaring niet naar wens was. In het geval dat een product een defect vertoont bij normaal gebruik en binnen een termijn dan redelijkerwijs zou mogen worden verwacht, mag er altijd contact met ons worden opgenomen. In dit geval is hierover helaas geen contact met ons opgenomen. Veel van onze oorbellen zijn handgemaakt en met kleine druppeltjes lijm vastgezet om een zo mooi mogelijk resultaat te behouden. Hierdoor zijn deze designs mooi, maar ook kwetsbaar. Uiteraard mag je hierover altijd nog contact met ons opnemen!

Kristel

Perfect, snelle levering en goede kwaliteit

Ilona van den Berg

Fijne webshop! Overzichtelijk, je kunt er zo goed als alles krijgen voor de bruid! Snelle levering, goed ingepakt.
Ik heb hier een fantastische set oorbellen en ketting vandaan en prachtige...
Ik heb hier een fantastische set oorbellen en ketting vandaan en prachtige bruidsschoenen! Helemaal verliefd!

Yvonne Castenmiller

Demi Wieland

Heel goede ervaring! Zeer snelle levering!

Leanne

Wauww mooie site, kon lang hier naar kijken wat jullie allemaal hadden. Heb hier mijn schoenen besteld onder mijn jurk en waren meteen mijn droomjurk schoenen..maat was wel kleiner dan verwacht maar... Wauww mooie site, kon lang hier naar kijken wat jullie allemaal hadden. Heb hier mijn schoenen besteld onder mijn jurk en waren meteen mijn droomjurk schoenen..maat was wel kleiner dan verwacht maar fijn dat jullie met halve maten werken dus kon ze zo omruilen? post nl was helaas wel elke x een dag vertraagd dan aangegeven. Over 7 weken mag ik ze aan.

Claudia Stikkelman

Zeer goed