Linda Smits

2 paar fantastisch mooie oorbellen gekocht. Allebei zo mooi dat ik nog niet weet welke ik wil dragen op onze dag.
Heel mooi en veilig verpakt met een persoonlijke touch.

Eveline Bindels

Say Yes to the Dress heeft een overzichtelijke website waar je makkelijk en snel informatie/producten vindt waar je naar op zoek bent. De informatie is to the point. Bestellen gaat gemakkelijk. Je... Say Yes to the Dress heeft een overzichtelijke website waar je makkelijk en snel informatie/producten vindt waar je naar op zoek bent. De informatie is to the point. Bestellen gaat gemakkelijk. Je bestelling ontvangen is een kadootje op zich. Je bestelling wordt stijlvol ingepakt, waardoor je je op en top vrouw voelt bij het uitpakken. Ze brengen je alvast in de stemming voor je grote dag :).

S.

Mooie oorbellen in de sale gekocht. Maar het is absoluut niet de volle prijs waard.

Jill Soetemans

Heel fijne en snelle communicatie. Bieden een oplossing als er zich een probleem voordoet. Nogmaals dank voor de goede zorgen.
100% tevreden klant!

Vanessa Van de velde

Weer blij om d doos m tiara e haaraccessoires t ontvangen. Juist jammer dat r geen kauwgom bijzat als vorige keer.

Angela Wage

De bestelling was de volgende dag al binnen.

Alie Huisman

Heel blij met mijn ontvangen bestelling.

Sanne Smit

Prachtige oorbellen.

Charity Tokaya

Top service, vriendelijk en snelle levering

Natascha Smit

Goede service en snelle levering.