Pamela van Bakel

Onwijs blij met ze!! Nemen de tijd en denken met je mee om het beste advies te kunnen geven. En vooral het lieve kaartje bij mijn bestelling maakt het heel persoonlijk en je voelt je echt speciaal.... Onwijs blij met ze!! Nemen de tijd en denken met je mee om het beste advies te kunnen geven. En vooral het lieve kaartje bij mijn bestelling maakt het heel persoonlijk en je voelt je echt speciaal. Dank je wel! Lfs Pam

Mijn ervaring is heel goed!
Als je vragen/opmerkingen hebt, kun gemakkelijk op meerdere manieren (Sociale media & mailen) contact opnemen en jullie reageren ook zeer snel.
De producten...
Mijn ervaring is heel goed!
De producten zijn erg mooi en het is al een cadeau om de bestelling open te maken!!! Super mooi ingepakt en de gratis lipbalsem maakt de bestelling helemaal af!

Prima site voor inspiratie, voor elk wat wils

Mijn bestelling was super mooie de levering was ook in orde niets op aan temerken

Perfect : reasonable price, quick delivery, nice packaging & little present - thank you !

Denise

Helemaal top! Snelle levering, en bij het retourneren van artikelen je geld snel terug op je rekening.

Mirelle van Deursen-Pellikaan

Ik heb mijn schoenen, oorbellen en haarsieraad bij SYTTD besteld. De kwaliteit van de bestelde artikelen is goed. Omdat ik niet zeker was van wat ik wilde, had ik meerdere maten en soorten besteld.... Ik heb mijn schoenen, oorbellen en haarsieraad bij SYTTD besteld. De kwaliteit van de bestelde artikelen is goed. Omdat ik niet zeker was van wat ik wilde, had ik meerdere maten en soorten besteld. Het retourneren verliep soepel.

Maartje

De service is uitstekend. Ik belde voor de levertijd omdat ik de schoenen snel nodig had. Een medewerkster heeft daarom gekeken wat ze kon doen. De schoenen die ik besteld had, waren nog in de... De service is uitstekend. Ik belde voor de levertijd omdat ik de schoenen snel nodig had. Een medewerkster heeft daarom gekeken wat ze kon doen. De schoenen die ik besteld had, waren nog in de winkel in een grotere maat. Maar doordat de schoenen kleiner vallen, paste deze schoenen perfect. Ik heb de schoenen dezelfde dag nog ophaalt. . Net op tijd. Dankzij SayYesTooTheDress! Hartelijk bedankt!

Hier koop ik nooit meer iets!
Slechte service!
Zeker niet klantgericht

Reactie Say Yes to the Dress.nl:

Dankjewel voor je review! Wat jammer om te horen dat jouw ervaring niet naar wens gelopen is. Zou je per mail contact met ons op willen nemen, zodat we kunnen bekijken of we nog iets voor je kunnen... Dankjewel voor je review! Wat jammer om te horen dat jouw ervaring niet naar wens gelopen is. Zou je per mail contact met ons op willen nemen, zodat we kunnen bekijken of we nog iets voor je kunnen betekenen?