Marieke Minten

Fijn geholpen! Ik had 2 paar oorbellen besteld omdat ik twijfelde. Één paar kwam in een chique, grijs doosje (op afbeeldingen vaak zichtbaar). Het andere paar in een iets minder mooi- kartonnen... Fijn geholpen! Ik had 2 paar oorbellen besteld omdat ik twijfelde. Één paar kwam in een chique, grijs doosje (op afbeeldingen vaak zichtbaar). Het andere paar in een iets minder mooi- kartonnen doosje.
Nu wil ik graag één paar houden, die in het "minder mooie" doosje. Ik wilde graag het mooie doosje houden, dus het andere paar terugsturen in het kartonnen doosje. Dit telefonisch gevraagd en hiervoor toestemming gekregen. Staat toch wat mooier op de foto's dadelijk ?
Hartstikke fijn en lief! Prachtige oorbellen in een mooi doosje dus, haha.

Eva

Snelle nette levering!!!

Cindy L

Heel ruime keuze, de maten zitten perfect, ook voor een maatje meer. Ik kreeg mijn pakje veel sneller dan ik had verwacht. Topservice!

Lotte van Agtmaal

Ze kwamen wat later aan dan toegezegd, maar ik ben erg blij met de schoenen. Ze waren mooi ingepakt, de website was prettig en er zat nog een leuk cadeautje bij. Ik ben tevreden!

Arinda Gelderblom

Goed!

Anique

Onnodige wachttijd. Niet op tijd geleverd.

Ingrid Beukema

Prachtige oorbellen, snel geleverd

Nanda Kruijer

FANTASTISCH. Schoenen besteld en deze waren te klein. Op de site niet meer te bestellen in een halve maat groter. Gebeld met Mendy en zij ging direct voor mij aan de slag en een dag later kon ik... FANTASTISCH. Schoenen besteld en deze waren te klein. Op de site niet meer te bestellen in een halve maat groter. Gebeld met Mendy en zij ging direct voor mij aan de slag en een dag later kon ik ze bestellen. Schoen Mandy rose goud mirror, exact de kleur van mijn jurk. Ik kan niet wachten tot ik ze aan kan. Snelle levering en in een prachtige doos. Die doe ik ook nooit meer weg. Bedankt Say yes to the Dress!!

Lisa Roos

Ik heb 2 prachtige producten aangeschaft die de volgende dag al bezorgd werden in een superleuke verpakking. Ik kan niet wachten om de oorbellen en haarclip te dragen op onze bruiloft in juli ?

D Rumkorf

Snelle bezorging en het pakket was zorgvuldig samengesteld om een speciaal gevoel te geven aan de bruid