Yara wenderich

Prima, ee miste een steentje, binnen 2 dagen hadden we een andere hanger

Corine Veenstra

Ik heb hier mijn sierraden en haarsierraad gekocht en alles kwam erg leuk ingepakt en snel binnen!

Marguerite Dexters

Heb mijn bestelling snel ontvangen, prima.
Heb mijn bestelling snel ontvangen, prima.
Bij het passen liep het echter compleet verkeerd. Het bandje om rond je middel en rug te kruisen (lage rug) was veel te kort. Mijn maat (D-cup) is voorgevormd EN push up en hierdoor is mijn kleedje vooraan te krap.
Artikel wordt teruggezonden.

Nicole

Beautiful hairpins, great quality, such a nice costumer service which was super supportive, I totally recommend this shop!

Anne Claire De Wit

Schitterende (letterlijk en figuurlijk) mooie sneakers

Anja Bos

Verrassend en leuk om te webwinkelen. Mooie spullen en super mooi verpakt. Je voelt je heel speciaal als je zo'n mooi pakketje ontvangt.

Marcha de Nijs

Super!

Angela

Mooi product en snelle levering

Chantal Tak

Ik ging op zoek naar perfecte oorbellen voor bij mijn trouwjurk en kwam via google images ik op de site van SYTTD terecht.

Het setje oorbellen was precies wat ik voor ogen had maar, ik...

Het setje oorbellen was precies wat ik voor ogen had maar, ik vond ze wel een beetje prijzig! Ik kreeg ze niet uit mijn hoofd en besloot ze toch aan te schaffen. Ik was gewoon verliefd geworden op deze luxe oorbellen.

Het ontvangen van je SYTTD pakketje is ook een ervaring op zich. Nog voor dat ik de oorbellen zag was ik al aangenaam verrast door ze en bij het openen van het sieradendoosje wist ik zeker dat de inverstering in de oorbellen het gewoon waard was.

Sanne Hoogendorp

Fijne, complete webshop. Jammer dat je zelf retourkosten moet betalen