Michèle Smits

Gewoon perfect!

Anja Van waes

Heel vlotte service

Samantha Van Trijp

SYTTD had ik in eerste instantie gemaild voor wat advies. Wat zou wel bij mijn jurk passen qua ondergoed en wat niet. Ik kreeg hier heel snel een reactie op terug waar ik iets mee kon. Ik bestelde... SYTTD had ik in eerste instantie gemaild voor wat advies. Wat zou wel bij mijn jurk passen qua ondergoed en wat niet. Ik kreeg hier heel snel een reactie op terug waar ik iets mee kon. Ik bestelde een aantal bodies waarvan ik dacht dat deze wel zouden passen. Mijn wedding dress heeft een enorm lage rug en ik wilde wel graag ondergoed hieronder dragen, een behoorlijke uitdaging kan ik vertellen. Allereerst kwamen de bestelde producten aan in een prachtige verpakking. De producten pasten allemaal perfect. Uiteindelijk ben ik voor de body ''Ivory & Lace backless'' gegaan. Daarnaast heb ik de Lace Kimono en nightdress gehouden. De details zijn zo prachtig en passen ook mooi bij mijn jurk. Met deze producten heb ik het gevoel een mooie versie van mezelf te zijn op de prachtige dag die komen gaat. Achteraf betalen en retour sturen gingen erg soepel. Fijn bedrijf met fijne mensen die klaar staan op jou te helpen en te woord te staan.

Evelien Deraedt

Ik ben enorm tevreden over de service! Mijn trouwschoenen zijn prachtig! De levering was snel en zag er heel goed uit! Ik kan SYTTD alleen maar aanraden! ?

S. Faber

Een mooie en goede winkel!
De artikelen die ik had besteld ( schoenen, een haarclip en een omslagdoek) zaten ieder netjes verpakt in een mooie doos.
Leuk dat er een pakje kauwgom bij zat...
Een mooie en goede winkel!
Leuk dat er een pakje kauwgom bij zat met leuke tekst, die ga ik dan ook gebruiken/meenemen op mijn trouwdag.

Nanny Cijntje

Snelle levering en mooi verpakt en mooie mantel cape

Wendy Thijsebaard

Super goed!!!

Antonnette van der Wekken

Schoenen besteld, snelle levering en duidelijke retourneer instructie.

Cindy Lefevre

Ik was op zoek naar het perfecte negligé. Na lang zoeken kwam ik bij SYTTD. Zoveel keuze...en heel vriendelijke service!