Wanda Voorden

Ik heb een speld besteld voor mijn schoonzus haar bruiloft in mei 2021 .super mooi ziet hij eruit en hij was snel binnen

Sjoerdje

Snelle goede levering, heel fijn broekje. Precies mijn maat die ik altijd heb.

Esmee Posthumus

Ik heb een super goede ervaring met say yes to the dress. Van te voren heb ik telefonische contact gehad wat de mogelijkheden waren mbt bestellen van trouwschoenen. Zelf woon ik helemaal in het... Ik heb een super goede ervaring met say yes to the dress. Van te voren heb ik telefonische contact gehad wat de mogelijkheden waren mbt bestellen van trouwschoenen. Zelf woon ik helemaal in het noorden van het land en lukte het vanwege de corona maatregelen niet om langs te komen. Samen met mijn moeder hebben wij een middag rond gekeken op jullie site. Jullie zijn enorm klantvriendelijk en waren bereidt genoeg informatie te geven. Samen met mijn moeder tot de moooooiste trouwschoenen gekomen. Bij binnenkomst super mooi ingepakt! Jullie hebben echt gezorgd voor weer een lichtpuntje in deze moeilijke tijden. ? ik hoop dat il volgendjaar kan shinen op mijn trouwerij met mijn mooie pump van say yes to the dress!!!

Anneke Keuzenkamp

Mooie website, prachtige sieraden

Nadia Flantua

Heel prettig, overzichtelijk en een ruim aanbod.

Annick Mensch

Makkelijk en vriendelijke reactie op mijn vraag!

Anke van Aarle

Prettig en snel

Erica Vuik

Makkelijke aankoop

Susanne van de Weerd

Mooie overzichtelijke site, gave artikelen, ruim aanbod!
Vlotte verzending, helaas deed PostNL er iets langer over, maar gelukkig nog ruim op tijd binnen!

Marc Sijbrands

Mooie sieraden! Na bestelling snel geleverd ?