Brinda Catrysse

Fantastisch, supper tevreden ,goede kwaliteit , perfecte service , foto getrouwe producten , tevreden belgische klant ???

Lizzy Bol

Ik heb zeer mooie(tenminste dat vindt ik) subtiele oorhangers gekocht. Ben zeer tevreden. Kan niet wachten dat ik ze mag/kan dragen. ?

Kelly Meens

Super fan van de oorbellen !!

Stephanie Lagaisse

Vlotte, correcte service! Super tevreden, zou het iedereen aanraden

Tjitske Schaafsma

Ontzettend blij met mijn mooie glitter sandalen, staan prachtig bij de trouwjurk!

Sintia Kunst

Super blij met de bestelling. Je kan zien dat het met veel aandacht en liefde is verpakt. Ook heel snel bezorgd!!

Samara van Dam

De bestelde spullen komen zeer mooi ingepakt binnen. Het is echt een cadeautje om uit te pakken.

Wendy Stam

Heel positief, snelle levering. Een artikel uit mijn bestelling was uitverkocht, daarvoor kreeg ik na overleg een ander artikel voor de goedkope prijs van jet uitverkochte artikel. Helemaal top!

Manon Bakkum

Goede product omschrijving met duidelijke foto's, overzichtelijke website.

Charlotte

Mooie sieraden, goede kwaliteit. Ook items die wat moderner/aparter zijn dan de vaak vrij standaard items die je bij andere winkels veel ziet. Producten zijn wel aan de prijs en er komen tevens nog... Mooie sieraden, goede kwaliteit. Ook items die wat moderner/aparter zijn dan de vaak vrij standaard items die je bij andere winkels veel ziet. Producten zijn wel aan de prijs en er komen tevens nog verzendkosten bij.