Sophie Welling

Snelle levering en top kwaliteit bruidssieraden. Super blij mee! Geleverd in mooie doosjes.

Chiara Theunissen

Een hele goede service. Alles is mooi en netjes ingepakt. Het zijn heerlijke comfortabele schoenen en fijn zacht van binnen

Annabel Jansen

Super site, aanrader voor elke bruid!

Anne-Fleur van 't Hooft

Op de website van Say Yes to the Dress vond ik de perfecte lingerie voor onder mijn trouwjurk met een rug van kant. Het bestelproces verliep soepel en het product werd snel geleverd.

Grietina Koelewijn

Goede service mooie artikelen

Svitlana Ivanivna Lysytska

Mooie sieraden en goede service

Kirsten Baeten

Zeer goed! Heel snelle levering en tevreden van mijn aankopen. Alles ziet er netjes uit, bestelling is niet beschadigd.

Martina

Op het laatste moment oorbellen besteld bij SYTYD. Dit was geen probleem want ik kon ze de volgende werkdag al ophalen.

Laura Baarspul

Ik heb een super fijne ervaring gehad. De eerste schoenen die ik had besteld waren net iets te groot. Ik heb deze retour kunnen sturen en heel snel een nieuw paar kleiner mogen ontvangen. Heel fijn... Ik heb een super fijne ervaring gehad. De eerste schoenen die ik had besteld waren net iets te groot. Ik heb deze retour kunnen sturen en heel snel een nieuw paar kleiner mogen ontvangen. Heel fijn en ontzettend blij met mijn schoenen!

Natasja Gubbels

Beste oorbellen ooit gekocht!
Na lang zoeken dan toch hier oorbellen besteld en toen ze binnen kwamen was ik direct verkocht. Alles klopte wat erop ze website beschreven stond en snelle levering