Amber Jongh

Erg blij met mijn producten!

Jill Soetemans

Alles wat op de website staat is heel duidelijk weergegeven. Ik heb al 3 bestellingen gedaan en telkens komt het pakketje de dag erna aan. Het is altijd heel mooi verpakt. Heel tevreden van!

Corianne

Mooie schoenen en super leuk armbandje! Had ze ook op tijd binnen wat ook erg fijn is! ??

Tirsa de Vries

Goeie service, nette levering!

Ursela Raaijmakers

Groot assortiment en snelle levering. Ontzettend blij met de ontvangen items

Mieneke Van Dijk

Fantastisch mooie sieraden! En erg mooi ingepakt, echt een cadeau.

Danique

Prachtige schoenen besteld die echt als gegoten zitten. Goede kwaliteit en ze zitten heerlijk. Helemaal blij mee!

Daphne Ardon

Super fijn geholpen. Heb voordat ik bestelde gebeld omdat er nogal haast was bij mijn bestelling. Ik ben geweldig goed geholpen. Producten waren van hele goede kwaliteit. Veel complimentjes over... Super fijn geholpen. Heb voordat ik bestelde gebeld omdat er nogal haast was bij mijn bestelling. Ik ben geweldig goed geholpen. Producten waren van hele goede kwaliteit. Veel complimentjes over gekregen op mijn trouwdag!

Angela Klein

Goed! Bij niet leverbaar artikel netjes contact op genomen en ander artikel gestuurd. Ben blij met mn aankoop!

Arianne

Je kunt fantastische aankopen doen voor de bruid, maar je persoonlijke gegevens zijn nergens te vinden. Erg jammer dat je daarvoor per se via je winkelmandje moet gaan en geen button hebt om naar je... Je kunt fantastische aankopen doen voor de bruid, maar je persoonlijke gegevens zijn nergens te vinden. Erg jammer dat je daarvoor per se via je winkelmandje moet gaan en geen button hebt om naar je account of verlanglijstje te gaan.