D Rumkorf

Snelle bezorging en het pakket was zorgvuldig samengesteld om een speciaal gevoel te geven aan de bruid

Merleyn Buimer

Ik bestel soms spullen bij jullie voor mijn dochter die gaat trouwen.

Paula van Leeuwen

Prettige ervaring! Wat een enorme verassing hoe ik mijn aankoop opgestuurd kreeg!
Mooi ingepakt en een leuke attentie erbij! Top!

Sena

Zeer te spreken over de service en levering. Mijn bruidschoenen zijn zeer fijn en van hele goede kwaliteit. Kan niet wachten om ze te kunnen dragen op mijn bruiloft. Echt een aanrader!
Bedankt...
Bedankt SYTTD.

Serena de Vrieze

Hele fijne website, makkelijk in gebruik. En wat een mooie producten! Ik ben helemaal verliefd op mijn Farrah Earrings, ik kan niet wachten om ze te dragen op mijn trouwdag. Super snelle levering... Hele fijne website, makkelijk in gebruik. En wat een mooie producten! Ik ben helemaal verliefd op mijn Farrah Earrings, ik kan niet wachten om ze te dragen op mijn trouwdag. Super snelle levering ook, dinsdagavond heb ik ze besteld en donderdagmiddag had ik ze al binnen. Dik tevreden!

Bilge Gedik

Professioneel!

Anna Lock

Super goede en snelle levering. Hele mooie kwaliteit producten!

Shanna D'Hondt

Heel goed, super vlot

jeral rosita

Mooi en vlug geleverd

Linsey Van Marion

De website is een een mooie en goede website. De schoenen zijn goed ingedeeld en je ziet duidelijk op de foto's hoe de schoenen eruit zien. Ik heb meerdere schoenen bij jullie besteld, omdat ik... De website is een een mooie en goede website. De schoenen zijn goed ingedeeld en je ziet duidelijk op de foto's hoe de schoenen eruit zien. Ik heb meerdere schoenen bij jullie besteld, omdat ik twijfelde. En dit kon zonder problemen met achteraf betalen, zo fijn!! De schoenen kwamen snel binnen en het passen kon beginnen!! Begrijpelijk dat het op een zachte ondergrond moet, omdat je de schoenen niet wilt beschadigen, maar dit was even een uitdaging! Aangezien we alleen laminaat hebben in het huis. Maar ik heb een kleed gevonden en de passessie kon beginnen! Uiteindelijk heb ik de perfecte match gevonden en kon de rest weer terug gestuurd worden. Een gemakkelijk proces. Alleen is het toch wel jammer dat je verzendkosten zelf moet betalen. Verder is de service erg goed en heb ik een goede ervaring gehad bij jullie! Ik ben super blij met mijn nieuwe bruiloft schoenen!!