Wendy Stam

Heel positief, snelle levering. Een artikel uit mijn bestelling was uitverkocht, daarvoor kreeg ik na overleg een ander artikel voor de goedkope prijs van jet uitverkochte artikel. Helemaal top!

Manon Bakkum

Goede product omschrijving met duidelijke foto's, overzichtelijke website.

Charlotte

Mooie sieraden, goede kwaliteit. Ook items die wat moderner/aparter zijn dan de vaak vrij standaard items die je bij andere winkels veel ziet. Producten zijn wel aan de prijs en er komen tevens nog... Mooie sieraden, goede kwaliteit. Ook items die wat moderner/aparter zijn dan de vaak vrij standaard items die je bij andere winkels veel ziet. Producten zijn wel aan de prijs en er komen tevens nog verzendkosten bij.

Annita Kamphuis

Goede service en snelle verzending ! En mooie producten !

Karmen Smulders

Omschrijving van het product op de website is erg specifiek en duidelijk. Het product werd netjes geleverd in een luxe doos, mooi papier en een kleinigheidje, het uitpakken was een feestje! Ik ben... Omschrijving van het product op de website is erg specifiek en duidelijk. Het product werd netjes geleverd in een luxe doos, mooi papier en een kleinigheidje, het uitpakken was een feestje! Ik ben er heel erg blij mee.

Annemijn Greven

Goede services, mooi product en was snel geleverd

Sophia

Goede website, snelle levering, kwaliteit goed.

karin anker

Super fijne lijntje is snel binnen echt super

Evelien Van Rafelghem

Top!

Romy Bakker

Wij hebben voor onze vriendin hier haar armband gekocht die ze zal dragen op de bruiloft?