Vd pasch

Mooi verpakt en snelle levering

Amanda Langbroek

Ik heb prachtige schoenen gekocht bij Say Yes to the Dress!
Het was alleen al een feestje om de doos uit te pakken! Alles was met zorg ingepakt en het zag er allemaal netjes uit.
De...
Ik heb prachtige schoenen gekocht bij Say Yes to the Dress!
De schoenen zaten gelijk goed en liepen heerlijk!

Odylle Teunissen

Veel keuze, snelle service, vriendelijk personeel en mooie producten.

mariette kos

Snelle levering! Ik heb schoenen besteld via deze site, heel netjes verpakt en in orde. En meerdere haarsieraden waar ik dan een gekozen heb, erg mooi en goede kwaliteit!

Christel

Duidelijke site. Snelle levering

Nieuwenhuizen

Een breed assortiment aan bruidsartikelen. Mijn artikelen die overigens ook breekbaar waren, waren keurig beschermd verpakt en er zat nog een leuke kleine verrassing bij.
Al met al erg tevreden!

Baukje Hendricks

Ik heb een haarstuk bij jullie besteld, deze is wat we ervan verwacht hadden, heel erg mooi. Helaas heeft mijn dochter deze nog niet kunnen gebruiken vanwege de coronavirus. Ze zou a.s. vrijdag 24... Ik heb een haarstuk bij jullie besteld, deze is wat we ervan verwacht hadden, heel erg mooi. Helaas heeft mijn dochter deze nog niet kunnen gebruiken vanwege de coronavirus. Ze zou a.s. vrijdag 24 april haar trouwfeest geven. Deze is nu uitgesteld naar volgend jaar.

Willemijn van Garderen

Ik vond het een fijne website en prachtige producten. De oorbellen die ik heb besteld voelen speciaal en liggen klaar voor de grote dag! Bedankt!

Gerdine

Goede levering en echt wat ik er van verwacht had!