Charity Tokaya

Top service, vriendelijk en snelle levering

Natascha Smit

Goede service en snelle levering.

Rosalie

Super service, prachtige producten!

Catherine Reynaert

Vlotte en verzorgde afwerking van het bestelde product.

Lien Cruys

Vlotte service, mooi verpakt

Yasmina Elbartaai

Het bezorgen was niet op tijd , ik stuur het pakket terug

Reactie Say Yes to the Dress.nl:

Beste Yasmina,
Beste Yasmina,
Bedankt voor je feedback, dit vinden we erg belangrijk om onze service te optimaliseren. We hebben dit even helemaal voor je nagekeken, je bestelling is op 23 september geplaatst in de avond. Deze is de volgende dag direct verzonden, wat ook onze policy is.

Helaas zijn wij afhankelijk van post nl die in de regel de volgende dag bezorgd. Waarom dit pakket later is aangeboden is voor ons een raadsel. Ik vermoed dat post nl regelmatig overvraagd is en dat wij hier helaas geen invloed op hebben.
Persoonlijk zou ik ook hier ontzettend van balen, ik begrijp je heel goed. Ik begrijp daardoor ook je review, echter is deze meer voor post nl dan voor ons en dat vind ik heel erg spijtig.
Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen horen we dat heel graag!
Mendy van Gent SYTTD

Gultaze Nas

1x wat besteld niet tevredeb eb terug gestuurd,belachelijk dat ik 7,95 zelf heb moeten betalen om het te routeren,nooit meer bestel ik wst bij jullie.

Reactie Say Yes to the Dress.nl:

Beste Gultaze,
Beste Gultaze,
Spijtig je review te lezen. Wij verzenden vanaf 75,- gratis in Nederland. Wij hebben er voor gekozen om de kosten van een retour niet te verwerken in de prijs van het artikel. Op onze site staat duidelijk vermeld dat de retourkosten voor eigen rekening zijn. Hier zijn we heel transparant in en zit ook nergens verstopt.
Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen horen we dat heel graag!
Mendy van Gent SYTTD

Evelien

Ik heb een sjaal besteld voor mijn huwelijksdag. De sjaal was van zeer goede kwaliteit en lekker warm! Heel tevreden!

Bertina bakker

Bij Say Yes to the Dress heb ik mijn bruidslingerie gekocht en een gouden kroontje.
Dit was prachtig!