Lisanne

Ik kocht een kimono. Nog niet aangehad op de bruiloft, maar fijn stofje en ziet er mooi uit. Enige minpuntje bij ophalen in de winkel: Je staat direct in de winkel naast iemand aan het passen is en... Ik kocht een kimono. Nog niet aangehad op de bruiloft, maar fijn stofje en ziet er mooi uit. Enige minpuntje bij ophalen in de winkel: Je staat direct in de winkel naast iemand aan het passen is en dat voelt een beetje plompverloren, maar ook wel weer leuk om te zien.

Lilian

Overzichtelijke website met veel keus! Het is ideaal dat ze halve schoenmaten verkopen. Daarnaast werd ik van mijn bestelling goed op de hoogte gebracht en was de levering keuring verpakt. Ook de... Overzichtelijke website met veel keus! Het is ideaal dat ze halve schoenmaten verkopen. Daarnaast werd ik van mijn bestelling goed op de hoogte gebracht en was de levering keuring verpakt. Ook de retour ging vlekkeloos.

Barbara

Makkelijk te bestellen, wel jammer dat we pas bij de levering van onze halve bestelling te weten kwamen dat de clutch niet leverbaar was. Dat hadden we graag veel sneller, bij of vlak na de... Makkelijk te bestellen, wel jammer dat we pas bij de levering van onze halve bestelling te weten kwamen dat de clutch niet leverbaar was. Dat hadden we graag veel sneller, bij of vlak na de bestelling, te weten gekomen zodat we nog tijd hadden om een alternatief te zoeken!

Marjon Brouwer

Overzichtelijke website met mooie producten. De bestelling werd snel geleverd.

Nouchka S

Snel en netjes! Super!

Audrey Roks

Fijne ervaring snelle levering!! Dus ik heb zeker wat moois voor de mooie dag.

Ellen Dehennin

Heel aangenaam! Ik vond precies wat ik nodig had, een low back bra. In de winkel ( belgie)hadden ze zoiets niet. Ik moest bellen naar de winkel ivm fout leveringsadres en werd heel vriendelijk dn... Heel aangenaam! Ik vond precies wat ik nodig had, een low back bra. In de winkel ( belgie)hadden ze zoiets niet. Ik moest bellen naar de winkel ivm fout leveringsadres en werd heel vriendelijk dn efficient verder geholpen. Echt top!

Tamara

Helemaal verliefd op kanten enkellaarsjes die ik heb besteld. Fijne klantenservice en goed geholpen!

Veerle

De kwaliteit van de sieraden die ik had besteld was nog mooier dan op de foto, super sparkly :) Ik ben er heel blij mee! Ook mooi hoe het wordt verpakt, dat maakt het een extra speciaal momentje.