Ellen Vermin

Veel keuze en van goede kwaliteit

Valerie Brugman

Gemakkelijke en overzichtelijke website, duidelijke foto’s met beschrijving, product (in mijn geval schoenen) is precies zoals omschrijving, snelle en nette levering met zelfs een kleine attentie... Gemakkelijke en overzichtelijke website, duidelijke foto’s met beschrijving, product (in mijn geval schoenen) is precies zoals omschrijving, snelle en nette levering met zelfs een kleine attentie voor de bride-to-be!

Talita Van Olst

Mijn ervaring met Say Yes to the Dress is erg goed. Ik was op zoek naar een haarsieraad en heb in het ruime assortiment een keuze kunnen maken. Ik heb het sieraad snel ontvangen, het sieraad was... Mijn ervaring met Say Yes to the Dress is erg goed. Ik was op zoek naar een haarsieraad en heb in het ruime assortiment een keuze kunnen maken. Ik heb het sieraad snel ontvangen, het sieraad was goed ingepakt en helemaal in 'bruidsstijl'. Zorgt ervoor dat je al een beetje in de bruiloftssferen komt. Het sieraad ziet er prachtig uit, lijkt me stevig en is precies in de kleuren van mijn andere sieraden. Uiteraard passend bij mijn jurk. Tot slot vond ik het een prettig idee dat ik het pakketje eventueel gratis retour had kunnen sturen, mocht ik toch niet tevreden zijn. Dit was gelukkig niet nodig :)

Raeven Huis in t veld

Prettig! Het product is boven verwachting.

S.B v.G

Netjes en snel verpakt, blij met de speld!

Anouk

Makkelijk bestellen, snelle levering, achteraf betalen. Servicegericht.

Ester Kevelham

Fijne service en zeer vriendelijk!

Sophie Vandenbon

Supertevreden over de snelheid van de levering na bestelling. Alles ook keurig verpakt en zeer vlotte communicatie met de klantendienst ! Een aanrader !!

Berlinda van Akkeren

Fijne site , mooie foto's.
Mijn spullen kwamen heel netjes ingepakt in een doosje aan met de post.

Toekomstig bruidje

Erg prettige webshop met een grote collectie. Levering verliep netjes en mooi ingepakt. Bij het ontbreken van een ceintuur per e-mail contact gehad met een snelle reactie en nette nazending. Zeker... Erg prettige webshop met een grote collectie. Levering verliep netjes en mooi ingepakt. Bij het ontbreken van een ceintuur per e-mail contact gehad met een snelle reactie en nette nazending. Zeker een aanrader voor iedereen die nog accessoires zoekt.