Ik heb geen contact gehad met het personeel dus dat is een goed teken. Verder werd het pakket de volgende dag al geleverd! In een normale kartonnen doos. De Sarongs waren leuk opgerold met een gesp,...

Wat kan er nog beter of wil je graag anders zien.

Wellicht de kartonnen doos vervangen door wat netters, helemaal wit bijvoorbeeld.

Goed. Snelle afhandeling van levering

Wat kan er nog beter of wil je graag anders zien.

Mss stoffen controleren op vervuiling.

Reactie Sarongwinkel:

Beste,

Hartelijk bedank voor je reactie en als er wat korreltjes opzitten is dit geen stof of vuil. Dit zijn kleine korreltjes was en deze gebruiken ze om de kleuren op de sarong te krijgen en om deze mooi te houden. Hier kun je ook aan zien dat je een echte handgemaakte sarong gekocht hebt. Deze was verdwijnt nadat je de sarong een keer hebt gewassen.

Met vriendelijke groeten,

De sarongwinkel

Prima service, snelle levering, mooi product.

Wij hebben zeer goede ervaringen. De sarongs werden snel geleverd en waren heel netjes verpakt met een armbandje kado er bij.

Niets

Anne

Product zag er zo uit als op de foto.
Levering van de Sarong was met twee kleine cadeautjes erbij wat leuk was.

Top! Snelle levering, mooi verzorgd ingepakt en prachtige producten.

pvbdg

Mooie artikelen, prachtig kado verpakt, aardige service en snelle respons, maar de DHL bezorgservice is een minpunt. Ze bezorgen bijna altijd op momenten dat je niet thuis bent, laten geen briefje...

Wat kan er nog beter of wil je graag anders zien.

Andere bezorgservice of meer opties bij DHL bezorgen

Reactie Sarongwinkel:

Beste mevrouw,

Hartelijk bedankt voor je reactie en wij zijn helaas afhankelijk van de bezorgers. Maar je kunt bij ons ook kiezen om het pakje af te laten geven bij een dhl afgifte punt dan kun je zelf kiezen wanneer je het ophaalt. Natuurlijk mag je ook voor een andere bezorgservice kiezen bijvoorbeeld post nl of dpd. Dit kun je dan aangeven bij de extra opties.

Met vriendelijke groeten,

De sarongwinkel

Goede en snelle service

Wat kan er nog beter of wil je graag anders zien.

Weet ik niet te zeggen. Dit is de eerste keer dat ik hier iets bestel

Petra de Jong

Zeer betrokken van bestelling tot bezorging.
Er waren problemen met bezorging via DHL maar Sarongwinkel stuurde direct een nieuw exemplaar.

Was prima!

Griet Van Roosmalen

Ruime keuze. Mooie produkten. Snelle en vlotte service!!