Prima!

Fijne grote en lange sarong en prettig zonder franje. Ik gebruik hem om mijn massage cliënten toe te dekken.

Wat kan er nog beter of wil je graag anders zien.

Mogelijk kan de levering iets sneller. Was voor mij geen probleem, maar duurde wel enkele dagen.
Brievenbuspakket is fijn, maar de doos was royaal, paste lastig in de bus.

Lottie de Bruijn

Mooie duidelijke site. Goede kwaliteit sjaals.

Wat kan er nog beter of wil je graag anders zien.

Een artikel verwijderen uit het winkelmandje lukt moeilijk

Goede service en veel keuze.
Sarong werd na een paar dagen netjes geleverd samen met wat clipjes/schuifjes.

Wat kan er nog beter of wil je graag anders zien.

Er zat heel veel informatie bij over groene thee. Het zou leuk zijn om een kleine hoeveelheid voor 1 kopje toe te voegen zodat je het kunt proeven.

Heel goed, snel en efficiënt, fijne updates over bestelling en verzending.

Kan niet beter ;-)

Prima winkel met ruim assortiment

Carin

Snelle levering, leuke attentie toegevoegd.
Sarong viel tegen, de kleur was fletter dan ik had verwacht. De stof "goedkoop". De sarong was erg gekreukt in de doos.

Wat kan er nog beter of wil je graag anders zien.

Ik verwachtte voor € 27,50 een wat luxere uitziende sarong.

Reactie Sarongwinkel:

Beste Carin,

Hartelijk bedankt voor je reactie en wij staan altijd open voor feedback en daarom sturen wij iedereen ook een uitnodiging om ons te beoordelen. Zo kunnen wij onze service en producten verbeteren. En wij laten ook de mindere beoordelen staan. Wij laten onze foto's door een professionele fotograaf maken op Bali alleen dan kunnen de kleuren nog verschillen vanop de foto en in het echt. Dit staat er op de website ook duidelijk bij vermeld. Onze sarongs zijn gemaakt van een stof namelijk rayon en dit kun je mooi of niet mooi vinden . Maar alle originele sarongs worden hiervan gemaakt omdat dit een natuurproduct is je er niet in gaat zweten en de stof snel droog is. De sarongs worden op Bali gecontroleerd en ingepakt en dan kan het voorkomen dat er soms wat kreukels in de stof zitten. We hebben je een mail gestuurd en je mag natuurlijk altijd de sarong weer terugsturen en dan storten wij altijd het hele bedrag terug. Klantvriendelijkheid staat bij ons in een hoog vaandel.

Met vriendelijke groeten,

De sarongswinkel

Marcia

Zeer goed. Snelle levering. Leuk extraatje bij de sarong is de saronggesp en 2 haarspeldjes met een bloemetje.
Kleuren van de sarong komen overeen met de foto op de site.
Sommige...

Wat kan er nog beter of wil je graag anders zien.

Niet speciaal beter, maar het zou heel fijn zijn als deze webwinkel ook bijpassende kebayas zou verkopen.

Zeer vlot en alles kwam netjes aan

Ik heb geen contact gehad met het personeel dus dat is een goed teken. Verder werd het pakket de volgende dag al geleverd! In een normale kartonnen doos. De Sarongs waren leuk opgerold met een gesp,...

Wat kan er nog beter of wil je graag anders zien.

Wellicht de kartonnen doos vervangen door wat netters, helemaal wit bijvoorbeeld.