Deskundigheid
Duidelijk
Snelheid
Persoonlijk

Astrid Hoogenboom

Snel denken, weinig betrokkenheid, soms late reacties, elke minuut wordt gerekend.
Mogelijk ook mijn eigen fout mbt de keuze voor Sarah: behouden contact zoeken omdat uur prijs hoog ligt.

Reactie SARAHKOLLER - COLONIA BV:

Dank voor de reactie. Jammer dat je mijn betrokkenheid bij jouw zaak niet zo hebt gevoeld. Ik probeerde mijn antwoorden kort te houden vanwege het belang van je zaak en de kansen die wij vooraf... Dank voor de reactie. Jammer dat je mijn betrokkenheid bij jouw zaak niet zo hebt gevoeld. Ik probeerde mijn antwoorden kort te houden vanwege het belang van je zaak en de kansen die wij vooraf bespraken. Deze kansen en het belang heb ik in eerdere mails voor je vastgelegd. Op deze vragen kwam je af en toe terug zodat ik dan naar deze eerdere mails verwees voor het antwoord. Dit deed ik juist om kosten voor jou te besparen. Op een gegeven moment kom je dan een beetje in een spagaat, een cliënt die meer steun nodig heeft en tegelijkertijd wil dat ik mijn kosten zo beperkt mogelijk houd. Hierin heb ik geprobeerd je zo goed mogelijk bij te staan.

Jose van den heuvel

Wij hebben het als zeer positief , betrokken en ondersteunend ervaren

Prettige samenwerking.

Deskundigheid en wijze van advies geeft vertrouwen

(Des)kundig. Neemt tijd om te exploreren of er nog mogelijkheden in de relatie zijn om door te gaan. Goed op de hoogte wat de effecten van scheiding voor mensen en de betrokken kinderen zijn.... (Des)kundig. Neemt tijd om te exploreren of er nog mogelijkheden in de relatie zijn om door te gaan. Goed op de hoogte wat de effecten van scheiding voor mensen en de betrokken kinderen zijn. Prettig in de omgang.

Bij een bemiddeling is het altijd moeilijk geen partij te kiezen en de onze was zeer moeilijk maar ik vond dat je te lang probeerde er samen uit te komen als bij een partij twijfels zijn over... Bij een bemiddeling is het altijd moeilijk geen partij te kiezen en de onze was zeer moeilijk maar ik vond dat je te lang probeerde er samen uit te komen als bij een partij twijfels zijn over bemiddelen vind ik dat je moet zeggen dat we allebei een andere advocate moeten zoeken

Reactie SARAHKOLLER - COLONIA BV:

Dank voor je feedback. Jullie bemiddeling was inderdaad niet een heel makkelijke. Daarom was ik ook blij dat we er wel in zijn geslaagd de bemiddeling positief af te ronden met een door jullie... Dank voor je feedback. Jullie bemiddeling was inderdaad niet een heel makkelijke. Daarom was ik ook blij dat we er wel in zijn geslaagd de bemiddeling positief af te ronden met een door jullie getekend convenant en ouderschapsplan.

Linda Lous

Wij zijn zeer snel geholpen

JVD

De samenwerking met Sarah is te omschrijven als een prettige professionele ervaring.

Esther Wasterval

Vertrouwd en eigen gevoel, maar wat ik persoonlijk mis. Is af en toe een email tussendoor met een persoonlijke vraag. Hoe gaat het met je? Ik weet dat avocaat zakelijk is, maar het... Vertrouwd en eigen gevoel, maar wat ik persoonlijk mis. Is af en toe een email tussendoor met een persoonlijke vraag. Hoe gaat het met je? Ik weet dat avocaat zakelijk is, maar het persoonlijke gevoel doet het wat zachter maken naar elkaar toe.

Antoine Pieters

Sarah is een vriendelijke en geduldige advocate die in ons geval oog had voor het belang van beide partijen.