Deskundigheid
Duidelijk
Snelheid
Persoonlijk

Henk

Contact gehad voor een second opinion, snel en duidelijk advies.

HA

Ik kan niks anders dan je complimenteren met je werk.
Je was zakelijk, menselijk en emotioneel betrokken maar wist altijd de juiste afstand te bewaren.
Ik kon bij je terecht en wist op...
Ik kan niks anders dan je complimenteren met je werk.
Ik kon bij je terecht en wist op emotionele momenten de boel zuiver te houden en alles op een rijtje te zetten voor mij. Je hebt je nooit laten lijden door zijn gedrag en mijn emoties.
Je hebt niets anders dan professioneel en goed werk geleverd.
Vele maanden gingen er voorbij, vele gesprekken en mails hebben we gewisseld.
Je bent een advocaat die haar van verstaat.

Willemijn

Een zeer fijne advocaat die met je meedenkt en een luisterend oor bied
Luisterend naar je wensen en behoeften
Zowel voor mij als mijn kinderen

Tim

Nette en tijdige communicatie

Carlos da Silva

Advies voor mijn zaak werd duidelijk aangegeven, dit heeft geleid tot een zeer goed eindresultaat. Ik heb bewust iemand gezocht met goede reviews online en Sarah heeft voor mij haar trackrecord... Advies voor mijn zaak werd duidelijk aangegeven, dit heeft geleid tot een zeer goed eindresultaat. Ik heb bewust iemand gezocht met goede reviews online en Sarah heeft voor mij haar trackrecord waargemaakt.

Sandra

Zeer deskundig, denkt met je mee, eerlijk, zeer fijne advocaat die er altijd voor mij was. Ik raad haar zeker aan!

ED

Sarah heeft met mij meegedacht en mij vakkundig advies gegeven. Ik vond haar duidelijk, to the point en helder over de (juridische) mogelijkheden. Daarnaast voelde ik me goed begrepen omdat zij ook... Sarah heeft met mij meegedacht en mij vakkundig advies gegeven. Ik vond haar duidelijk, to the point en helder over de (juridische) mogelijkheden. Daarnaast voelde ik me goed begrepen omdat zij ook het menselijk aspect mee wist te nemen in de overwegingen. Het contact was prettig en steunend. Ze reageerde snel op mijn mail en ik kon dezelfde dag nog een online afspraak maken.

Yvonne

Vlotte en vakkundige dienstverlening. Ik ben uitstekend geholpen!

Bas

Sarah handelde in overeenstemming met mijn wensen en ik voelde me hierin zeer gehoord. We bleven wel altijd ''to the point'' dankzij haar duidelijke en sterke bekadering waardoor we ons doel sneller... Sarah handelde in overeenstemming met mijn wensen en ik voelde me hierin zeer gehoord. We bleven wel altijd ''to the point'' dankzij haar duidelijke en sterke bekadering waardoor we ons doel sneller behaalden. Ze was ook altijd goed bereikbaar per telefoon of per mail.

M. Luchies

Professioneel, snel en adequaat, initiatiefnemer, kennis van zaken, oog voor detail, zowel zakelijk als persoonlijk ondanks de Corona beperkende maatregelen.

Dankzij Sarah kan en mag mijn...

Dankzij Sarah kan en mag mijn zoontje zijn vader en familie weer hebben!

Eeuwige dank namens ons allen!

M. Luchies