Goed! Bellen terug. Nemen tijd voor je. Denken mee

Ik had een vraag over een apparaat en ik werd al binnen 20 minuten teruggebeld met de informatie die ik nodig had. Ruim 10 minuten aan de lijn gehangen en ze maakten geen gehaaste indruk. Ze dachten... Ik had een vraag over een apparaat en ik werd al binnen 20 minuten teruggebeld met de informatie die ik nodig had. Ruim 10 minuten aan de lijn gehangen en ze maakten geen gehaaste indruk. Ze dachten ook met mijn wensen mee en lijken geen belang te hebben bij 1 merk, want gedurende het gesprek kwamen meerdere merken voorbij die bij mijn wensen pasten.

Ik vond de website een beetje traag bij het bestellen.

Erica

Perfecte afhandeling garantie, zou er zo weer kopen

Vorig jaar heb ik een Montana slowjuicer gekocht bij Sapmachines.nl en onlangs is de motor kapot gegaan. Deden ze niet moeilijk over en binnen een paar dagen werd mijn slowjuicer gerepareerd. Verder... Vorig jaar heb ik een Montana slowjuicer gekocht bij Sapmachines.nl en onlangs is de motor kapot gegaan. Deden ze niet moeilijk over en binnen een paar dagen werd mijn slowjuicer gerepareerd. Verder ook netjes via de mail op de hoogte gehouden.

Door drukte Koningsdag een dag te laat geleverd, terwijl bij mijn code stond dat het toch echt de eerstvolgende dag zou aankomen. Dit lag echter bij PostNL en kan ik Sapmachines niet erg kwalijk... Door drukte Koningsdag een dag te laat geleverd, terwijl bij mijn code stond dat het toch echt de eerstvolgende dag zou aankomen. Dit lag echter bij PostNL en kan ik Sapmachines niet erg kwalijk nemen.

Inge

Fijn dat je zo laat nog kan bestellen bij Sapmachines.nl en mijn slowjuicer de volgende dag al in huis was.

Punctualiteit en een lage prijs.

Het zou fijn om zelf te kunnen aangeven hoe laat je het bezorgd wilt hebben.