Sterk concept, vriendelijke mensen.

Snelle levering en goede communicatie.

Mijn mail werd pas eind van de dag beantwoord. Verder wel correct.

Dennis Rotteveel

Sapmachine besteld, volgende dag binnen klasse

Hele snelle levering volgens afspraak

Op dit moment geen

Ik heb niets te klagen, alles was goed

Vlotte levering, goed assortiment tegen scherpe prijzen.

Houden zoals het is!

Anouk

Snelle levering zonder enkele problemen, perfect geregeld

Komt betrouwbaar over

nvt

Angela Nagelkerke

Overzichtelijke website, goede informatie over de status van de bestelling en netjes op tijd afgeleverd.

niets

Roel

Heel blij met mijn aankoop bij Sapmachines

Heel professioneel en snelle service. Mijn machine werd geleverd in de officiële doos

Teun Westerdijk

Na mij eerst even volledig ingelezen te hebben, heb ik het besluit genomen om een sapmachine aan te schaffen. Natuurlijk eerst even rond gekeken op het internet en uiteindelijk ben ik op deze site... Na mij eerst even volledig ingelezen te hebben, heb ik het besluit genomen om een sapmachine aan te schaffen. Natuurlijk eerst even rond gekeken op het internet en uiteindelijk ben ik op deze site uitgekomen.

De optie om machines te vergelijken is wat mij betreft handig en hier heb ik dan ook naarstig gebruik van gemaakt. Want het gaat tenslotte om redelijke bedragen. Dinsdagmorgen stond mijn besluit vast - ik ging bestellen - ik ben voor 'de beste koop van 2014' gegaan. Gelijk de daaropvolgende dag (woensdag) heb ik het prachtexemplaar in huis mogen verwelkomen om de machine donderdagochtend vol te laden met alles wat mij gezond deed overkomen.

Ik ben absoluut goed te spreken over de service, de levering en het product. Mijn tip - check het internet voor de beste smaakcombinaties. Een overkill aan citroen is een frisse, maar toch wat zure start van de dag. Morgen banaan!

Vergelijken, snelle levering

Wellicht een boekje met smaakcombi's of een soort cocktaillijst voor de minder creatieve, maar niet minder gezonde mens!

Kevin

Afgelopen maart heb ik bij Sapmachines een zilveren Kuvings Big Mouth slowjuicer besteld. De levering was netjes op tijd en sindsdien maak ik minstens twee keer per week gebruik van de machine. Bij... Afgelopen maart heb ik bij Sapmachines een zilveren Kuvings Big Mouth slowjuicer besteld. De levering was netjes op tijd en sindsdien maak ik minstens twee keer per week gebruik van de machine. Bij elk stuk groente en fruit denk ik nu "zou dit in de juicer" kunnen?! Meestal is het antwoord: Ja! Onlangs een smoothie maker bijbesteld; ook die bestelling is goed verlopen.

Snelle levering, deskundig medewerker

Bestelling was de volgende dag al in huis.

Snelle levertijd

Miek Slingerland

Ongeveer 3 weken geleden een Montana gekocht, bestellen was makkelijk en de levertijd was kort. Over de service kan ik nog weinig zeggen want gelukkig nog niet nodig gehad ;)