Expat in Afrika

Buitengewoon hulpvaardig en attent. Snelle reacties op vragen.

Ook buiten de garantie om werden wij snel, vriendelijk en ook nog eens kosteloos geholpen bij de reparatie van onze sapmachine.

Simone

De nieuwe Hurom HF SBE 11 besteld bij Sapmachines.nl en ik ben er helemaal mee verguld. Echt een topproduct, een aanrader voor iedere gezondheidsfreak of smoothieliefhebber. Sapmachines zelf is ook... De nieuwe Hurom HF SBE 11 besteld bij Sapmachines.nl en ik ben er helemaal mee verguld. Echt een topproduct, een aanrader voor iedere gezondheidsfreak of smoothieliefhebber. Sapmachines zelf is ook een prettig bedrijf. Ze doen wat ze beloven, dat is een uitzondering op internet helaas.

Het hele klantproces vind ik top. De website is een tikkeltje verouderd, maar inhoudelijk we sterk.

ZIe hierboven

Martin

Mijn bestelde droogoven werd op tijd geleverd; op woensdag bestelt en donderdag inhuis. De prijs was oké; deze Exacalibur wordt eigenlijk overal voor dezelfde prijs aangeboden maar de verkoper bij... Mijn bestelde droogoven werd op tijd geleverd; op woensdag bestelt en donderdag inhuis. De prijs was oké; deze Exacalibur wordt eigenlijk overal voor dezelfde prijs aangeboden maar de verkoper bij Sapmachines wist mij veel te vertellen over drogen zodat ik de oven hier maar besteld heb. Niets aan te merken verder.

Vlotte aflevering en deskundige medewerker op het gebied van droogovens.

Ik vond het vinden van mijn product op de website wat moeilijk; wat onoverzichtelijk.

Egbert Koster

Duidelijke site, en bijzonder snelle levering.

Overzichtelijk en een probleemloze levering

Sander

Prima. Het hele bestelproces was duidelijk en gebruiksvriendelijk. Ook na het bestellen met een bevestigingsmail goed op de hoogte gehouden.

Snelheid & duidelijkheid

Leon

Top prijzen! Lange garantie en snel geleverd

Hou de prijzen laag en blijf nakomen wat jullie beloven

De website mag wel een nieuw likje gebruiken

Gematigd enthousiast over dit bedrijf. Moest een dag langer wachten dan afgesproken, wel goede informatievoorziening

Netjes te woord gestaan en uitgeleged waar het probleem zat. Product is prima en de mensen zijn vriendelijke en nemen de tijd.

Als het niet lukt door het postorderbedrijf laat dit dan direct weten en niet de volgende dag pas.

Renatae

Niet dan goeds over Sapmachines.nl. Het team reageert snel, levert altijd de goede spullen, is niet duur en mijn spullen zijn de volgende dag binnen.

Snelheid, vriendelijkheid en prijzen. Klein bedrijf en door die korte lijnen geen wachttijden bij klantenservice, maar wel alles op orde.

Twee onderdelen besteld naast een sapmachine. Goedkoop en een snelle levering... maar blijken achteraf helaas het verkeerde onderdeel te zijn .. retoursproces ook geen enkel probleem. betrouwbare... Twee onderdelen besteld naast een sapmachine. Goedkoop en een snelle levering... maar blijken achteraf helaas het verkeerde onderdeel te zijn .. retoursproces ook geen enkel probleem. betrouwbare partij waar ik in de toekomst weer terug zal komen indien nodig.

Lage prijzen, meedenkend en snel bezorgd

Geen enkele

Rosanne

Goed bedrijf. Weet de leek duidelijk te informeren over technische zaken van slowjuicers.

Veel kennis, maar slowjuicers vind ik redelijk prijzig. Maar niet duurder dan elders.

Meer korting!