Cocky van den Berg

‘S avonds HUROM HE-WBE04 JUICER ( HU 500 ) WIT besteld. Mijn bestelling werd direct per mail bevestigd. Volgende dag , aan het einde van de middag verzendbevestiging ontvangen. Volgende dag... ‘S avonds HUROM HE-WBE04 JUICER ( HU 500 ) WIT besteld. Mijn bestelling werd direct per mail bevestigd. Volgende dag , aan het einde van de middag verzendbevestiging ontvangen. Volgende dag geleverd in stevige doos met beschermende plastic “luchtkussens” om de originele verpakking extra te beschermen tijdens transport. Gratis meegeleverd: een Tawashi groenteborstel die prima van pas komt om groente schoon te kunnen schrobben voordat je gaat juicen. Dank jullie wel!Keurig!

Duidelijke website, vlotte levering. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Gratis groenteborstel meegeleverd.

Prima webwinkel. Niets op aan te merken 👍🏻

MB

Prima snelle levering prima contact

Snelle levering.Vlotte reactie

nct

Beentjes groentebroers

Zeer goede service

Zeer goede service

Ton Albers

In sept 2015 een slowjuicer (Kuvings Big Mouth Zilver) besteld, binnen 24 uur had ik deze in huis. Perfect, iedere dag gebruiken we deze voornamelijk om wortel/gember sap te maken. Gemakkelijk om... In sept 2015 een slowjuicer (Kuvings Big Mouth Zilver) besteld, binnen 24 uur had ik deze in huis. Perfect, iedere dag gebruiken we deze voornamelijk om wortel/gember sap te maken. Gemakkelijk om schoon te maken. In feb2016 hadden we een defect met de persvat, gemaild met klantenservice en vrijwel direct kregen we een reply. Een geheel nieuwe persvat wordt opgestuurd. Chapeau !! Heel blij met deze service !

kalntenservice !!

Jorgen Simon - Sweetfactory

Great deliver, fast and on time. Well packed. Nice and friendly after-service as well!

The best product on the market! I did a 12 day juice only reboot diet. Fantastic with this machine. Lost 8,5 kg. Well worth it.

pc-opleidingen

Een Hurom slowjuicer gekocht die prima werkt maar waarbij ik toch wat hobbeltjes tegenkwam. Hierover heb ik e-mailcontact gehad met het bedrijf. De bestelling en levering verliepen volledig soepel... Een Hurom slowjuicer gekocht die prima werkt maar waarbij ik toch wat hobbeltjes tegenkwam. Hierover heb ik e-mailcontact gehad met het bedrijf. De bestelling en levering verliepen volledig soepel en naar tevredenheid.

Eerlijk met informatie. Bijzonder prettige omgang.

Nederlandse gebruikershandleiding van de Hurom slowjuicer. Een plek waar klanten kunnen communiceren over problemen waar ze tegenaan lopen. Dat mag ook een link zijn naar een forum voor vragen. Dit... Nederlandse gebruikershandleiding van de Hurom slowjuicer. Een plek waar klanten kunnen communiceren over problemen waar ze tegenaan lopen. Dat mag ook een link zijn naar een forum voor vragen. Dit is alleen maar om te kijken hoe het nog fijner wordt voor de klant. Optimaal tevreden ben ik nu ook.

Patty Beekman-Geerligs

Na uitgebreid telefonisch overleg en info voorafgaand aan de aankoop hebben we de http://sapmachines.nl/slowjuicers/hurom/hurom-hf-sbe11-second-generation-slowjuicer gekocht. Een mooie, stevige,... Na uitgebreid telefonisch overleg en info voorafgaand aan de aankoop hebben we de http://sapmachines.nl/slowjuicers/hurom/hurom-hf-sbe11-second-generation-slowjuicer gekocht. Een mooie, stevige, design machine met gescheiden pulp afvoer. De service 2 jaar na aankoop was ook perfect. Een onderdeel werd kosteloos binnen 2 dagen toegestuurd.

Na uitgebreid telefonisch overleg en info voorafgaand aan de aankoop hebben we de hurom-hf-sbe11-second-generation-slowjuicer gekocht. Een mooie, stevige, design machine met gescheiden pulp afvoer.... Na uitgebreid telefonisch overleg en info voorafgaand aan de aankoop hebben we de hurom-hf-sbe11-second-generation-slowjuicer gekocht. Een mooie, stevige, design machine met gescheiden pulp afvoer. Toen mijn slowjuicer na een jaar stilstand (wegens ziekte) plotseling niet meer werkte had ik binnen 2 dagen, zonder gezeur, kosteloos een nieuw onderdeel in huis.

Het 'aanstamp' onderdeel was lek na schoonmaken in de vaatwasmachine.
en
Het 'aanstamp' onderdeel was lek na schoonmaken in de vaatwasmachine.
en
Ook al kun je alles uit elkaar halen, het is nog steeds een heel gedoe om alles elke dag schoon te maken. Als de onderdelen vaatwasmachinebestendig zouden zijn, zou dat een stuk schelen. Nu maak ik daardoor nog veel te weinig gebruik van de machine en daar is hij eigenlijk te duur voor. Zonde van zo'n mooie investering. En zonde voor mijn gezondheid.

Geert Metselaar

Ik bestelde een horizontale slowjuicher. Die lekte op een plaats waar dat niet moet en bleek achteraf ook wat minder geschikt wanneer je vooral zacht fruit wilt verwerken. Ik heb dat gemeld en... Ik bestelde een horizontale slowjuicher. Die lekte op een plaats waar dat niet moet en bleek achteraf ook wat minder geschikt wanneer je vooral zacht fruit wilt verwerken. Ik heb dat gemeld en binnen een dag was daarover contact geweest met de leverancier en was ik geïnformeerd. Met de mededeling dat ik waarschijnlijk toch ook een minder goede keus had gemaakt.
Gemeld dat ik gebruik zou willen maken van de mogelijkheid: "bij niet tevreden kun je binnen 14 dagen de machine terugsturen"
Zonder problemen kreeg ik direct het etiket met barcode terug en een keurig advies wat voor mij waarschijnlijk beter passend zou zijn. We hebben elkaar ook via de telefoon gesproken.
Inmiddels is de nieuwe machine al weer onderweg.
Zeer content over de manier waarop dit is opgelost. Echt super.

Mooie overzichtelijke site.
Mooie overzichtelijke site.
snel en accuraat wanneer er iets wat niet is gegaan zoals de klant wil. Voldoen heel netjes en voorkomend aan hun toezegging dat je binnen 14 dagen kunt afzien van de koop.
Kortom: fantastisch goed geholpen en prima geadviseerd over een alternatief. Daar kun je wel een sapje op nemen.

op de website staat ook bij de horizontale juichers het hele rijtje wat de machine kan. In geval er bij had gestaan dat dit type juichers minder geschikt is voor het verwerken van vruchten met veel... op de website staat ook bij de horizontale juichers het hele rijtje wat de machine kan. In geval er bij had gestaan dat dit type juichers minder geschikt is voor het verwerken van vruchten met veel sap had ik waarschijnlijk direct een andere gekozen.
Het is misschien niet verkeerd om ook aan te geven waar een bepaalde machine niet direct het hoogste in scoort of een beperking ligt.

Ton Albers

Top bedrijf, snel en uitermate vriendelijk.

Expat in Afrika

Buitengewoon hulpvaardig en attent. Snelle reacties op vragen.

Ook buiten de garantie om werden wij snel, vriendelijk en ook nog eens kosteloos geholpen bij de reparatie van onze sapmachine.