Kraamzorg Mama

Uitstekende service en advisering. Ruim op tijd geplaatst en erg tevreden.

Mvg,

Geef uw mening

Uitstekende service en advisering. Ruim op tijd geplaatst en erg tevreden.

Mvg,

van Heeswijk

Snel en klantvriendelijk!

Snel en klantvriendelijk!

Eric en Willemien

Erg blij

Geef uw mening

Wij zijn erg blij met de mooie markies, van een zeer goede kwaliteit, geeft onze woning weer voor vele jaren een prachtige uitstraling, en de 2 "jongens" hebben snel en goed werk geleverd,

Gijs van Duijvenbode

Tevreden

Geef uw mening

raag wil ik via deze weg melden dat ik zeer tevreden ben over het gehele traject betreffende zonnewering.
Opname offerte tot montage van de markiezen alles was netjes tot in de puntjes verzorgd.
Ook tot de montage ploeg graag een dankwoord: nette jongens met nette werkwijze.
Ik heb al veel goede reacties gehad en ze hangen pas een dag.

C.kikkert

Erg goed

Geef uw mening

Goeie markiezen zijn erg mooi,wij zijn heel tevreden

Bergambagt

Perfect deskundig

Geef uw mening

Prima afhandeling van alles. Uitgebreide informatie. Zeer vriendelijk personeel. Aan iedereen aan te bevelen.

Markus

Test van PC Herman de Haan in veld MENING

J.C.Tadema

Voortreffelijk

Geef uw mening

In antwoord op Uw Mail kan ik U zeggen dat Uw bedrijf op voortreffelijke wijze gezorgd heeft voor de levering en plaatsing van een door mij bestelde knikframe zonnescherm. Uw vaste montage ploeg... In antwoord op Uw Mail kan ik U zeggen dat Uw bedrijf op voortreffelijke wijze gezorgd heeft voor de levering en plaatsing van een door mij bestelde knikframe zonnescherm. Uw vaste montage ploeg heeft snel en netjes gewerkt en met een tegenwoordig ongekende netheid mijn woning achtergelaten.