Covent garden catering Nicolette

Top Bedrijf ..we hebben een hele goede ervaring.
Dit bedrijf snapt dat je hard moet werken om je klanten binnen te halen en te houden.
Voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

Top bedrijf voor ons een 10 +
Markies hangt prachtig ..dank jullie wel!

N. van der Wel

Geef uw mening

Super, wil jullie graag aanbevelen. De monteurs hebben het voor me gedaan. Vakmensen die zonder te mopperen in de regen staan te knallen. Een gouden duo.

pol

Hele mooie website.
Behulpzaam en goed telefonisch bereikbaar.
gewoon direkt en via een of ander keuzemenu.

Personeel klantvriendelijk, attent en deskundig.

Paul en Anja Bezuijen.

Professionele kwaliteit en service

Geef uw mening

Zowel qua product als bedrijf helemaal top. Markiezen door vakkundig personeel opgehangen en alles heel schoon en opgeruimd achtergelaten. Saphira een echte aanrader.

Hotel de DUIF BV

Kwaliteit voorop

Geef uw mening

Er is een prijs opgegeven middels een offerte. Bij het ophalen is de prijs aangepast en nu is 100 euro meer gefactureerd en ook betaald.
Ik vind dit nog steeds niet terecht. Van te voren wist...
Ik vind dit nog steeds niet terecht. Van te voren wist men van de situatie.

Reactie Saphira Markiezen:

Beste mijnheer Bisesar,
Beste mijnheer Bisesar,
Hartelijk dank voor uw oprechte reactie. Wij betreuren het dat e.e.a. niet is verlopen naar uw verwachting. Wij zijn blij met uw aanbevelingen aan andere en de kwaliteitsscore echter hadden we het op prijs gesteld als u ons voor of tijdens het renovatieproces op de hoogte had gebracht van uw mening. Op die manier hadden we u kunnen uitleggen waarom er zo is gehandeld en een eventuele oplossing kunnen bedenken.
Wij nemen nog even contact met u op en wensen u alvast heel veel succes met uw opening op 1 maart!
Namens Saphira Markiezen
Hans de Haan

R. van Calsteren

Vakkundige en aardige medewerkers en een goed product.

Fam. Bauer

Uitstekend

Geef uw mening

Wij zijn uitermate tevreden over de markiezen en over de informatie en ook de service na het installeren van de markiezen. Prima Service en goede prijs.

Ed Regeer

het antwoord heb ik boven aangegeven dus op de schaal van 10 zeg ik een 9

Miriam van Schie

Fantastisch!!!

Geef uw mening

Wij zijn super tevreden over het bedrijf, de klantvriendelijkheid, de informatievoorziening en het product! Onze markies is prachtig opgeknapt: wij zijn klaar voor de zomer!

Niets dan...

Niets dan lof!!!