ravesteijn

Geef uw mening

Ik heb al gebeld dat de nagels niet goed door de latten zijn geslagen. Er komt volgende week iemand langs als het goed is.

We hebben de markiezen doorgelopen maar ik zag niet dat er nog een markies was waar de nagels verkeerd doorgeslagen waren. In het vervolg beter opletten bij montage op fouten en op de werkplaats zorgvuldiger monteren want de lat wordt er niet beter op.

Sophie Dooren-Landa

Zeer goed.

Geef uw mening

Zeer goede ervaring met Saphira. Afspraken goed nagekomen, duidelijke communicatie en goede aanbieding. Zonwering werkt goed en ziet er prachtig uit. Over de kwaliteit kunnen we nog niet veel zeggen, daar de markiezen pas 2 weken hangen.

Stalenboek niet vergeten mee te nemen ;-)

Rob

Oud-Hollandse kwaliteit, geweldig!

Geef uw mening

Snel, vriendelijk, reƫel en vooral mooi en goed!

Pinnen bij aflevering

Adequaat en vriendelijk

Geef uw mening

Volop keus en goede adviezen en
vakkundige en vriendelijk personeel

Covent garden catering Nicolette

Top Bedrijf ..we hebben een hele goede ervaring.
Dit bedrijf snapt dat je hard moet werken om je klanten binnen te halen en te houden.
Voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

Top bedrijf voor ons een 10 +
Markies hangt prachtig ..dank jullie wel!

Ik zou zeggen ga zo door!!

N. van der Wel

Zeer goed

Geef uw mening

Super, wil jullie graag aanbevelen. De monteurs hebben het voor me gedaan. Vakmensen die zonder te mopperen in de regen staan te knallen. Een gouden duo.

Nog niet gevonden

pol

Zeer goed

Hele mooie website.
Behulpzaam en goed telefonisch bereikbaar.
gewoon direkt en via een of ander keuzemenu.

Personeel klantvriendelijk, attent en deskundig.

Paul en Anja Bezuijen.

Professionele kwaliteit en service

Geef uw mening

Zowel qua product als bedrijf helemaal top. Markiezen door vakkundig personeel opgehangen en alles heel schoon en opgeruimd achtergelaten. Saphira een echte aanrader.

Gewoon zo door gaan. Kwaliteit en vakmanschap echt heel goed.

Hotel de DUIF BV

Kwaliteit voorop

Geef uw mening

Er is een prijs opgegeven middels een offerte. Bij het ophalen is de prijs aangepast en nu is 100 euro meer gefactureerd en ook betaald.
Ik vind dit nog steeds niet terecht. Van te voren wist men van de situatie.

Het is niet handig prijsafspraken achteraf te veranderen. Men dient hierop te letten.

Reactie Saphira Markiezen:

Beste mijnheer Bisesar,

Hartelijk dank voor uw oprechte reactie. Wij betreuren het dat e.e.a. niet is verlopen naar uw verwachting. Wij zijn blij met uw aanbevelingen aan andere en de kwaliteitsscore echter hadden we het op prijs gesteld als u ons voor of tijdens het renovatieproces op de hoogte had gebracht van uw mening. Op die manier hadden we u kunnen uitleggen waarom er zo is gehandeld en een eventuele oplossing kunnen bedenken.

Wij nemen nog even contact met u op en wensen u alvast heel veel succes met uw opening op 1 maart!

Namens Saphira Markiezen
Hans de Haan