Bedrijf komt betrouwbaar over

Els struis

Geef uw mening

Het ging geheel naar wens.
Ik heb ook tegen de mannen gezegd die de markies terug kwamen plaatsen,ik ga jullie zeker aanbevelen!

Foot, Hair & Body Care

Een echte aanrader!!

Geef uw mening

Super vriendelijk en hele mooie markiezen.

geen.

H. sprangers

Geef uw mening

Een prima bedrijf met goed en net personeel

tip; Ze waren op de dag van de afspraak iets later, bel dan even dat het wat later wordt.

Francine van den Bergh

Geweldige mensen!

Geef uw mening

Heldere informatie op de website, snelle reactie, keurige mensen die een en ander uitvoeren en een prachtige opnieuw bedoekte en geschilderde markies, kortom we zijn heel tevreden

Het is heel moeilijk om je het eindresultaat voor te stellen bij het kiezen van markiesdoek. Misschien is er een programmaatje te maken dat je daarbij helpt. Bijv. met een afbeelding van een huis met een markies die je dan kunt invullen met een keuze uit het stalenboek. Volgens mij zijn er wel zulke toepassingen en het zou enorm helpen!

Helemaal prima!

Goed en degelijk.

Fam Heijkoop

Geef uw mening

snelle levering, prima produkt en erg klantvriendelijk!

Frank van Stiphout

Alles overtreffend

Geef uw mening

Zeer tevreden tot nog toe, alles hangt keurig en aan of opmerkingen van onze kant werden direct opgepakt.

At Mel's

Super bedrijf!

Geef uw mening

Geweldig bedrijf, snel, duidelijk en nette afwerking bij aflevering!

.... De attentie nooit gekregen, wel al veel mensen doorgestuurd ... ;) ... Verbeterpunten: niet 5 of 6 keer per dag bellen de dag nadat de offerte is gearriveerd; klant dus heel even bedenktijd geven lijkt me beter, anders komt het zp pusherig over.
Geen prijzen in het 'openbaar' bespreken terwijl er op dat moment klanten bij mij in de zaak zaten, vind ik zelf totaal niet netjes.

F. Ebbinge

Geef uw mening

Het werkt prima. Hopelijk blijft dat ook zo en worden de naden niet opengetrokken door meeuwen en/of kraaien.