Fam Twigt

Zeer goed bedrijf

Geef uw mening

Houten markiezen opnieuw laten bekleden,hout opnieuw gelakt het ziet er als nieuw uit geweldig,vakwerk van de mannen

Vroeger A. van Bronkhorst Hoveniersbedrijf in Heiloo

Vakkundig. Betrouwbaar.

Geef uw mening

Vanaf het eerste kontakt met het kiezen van een terras scherm hadden wij een goed gevoel over de vakkundigheid, advies, uitleg en betrouwbare onderneming. Dit gevoel van volle tevredenheid is tot en... Vanaf het eerste kontakt met het kiezen van een terras scherm hadden wij een goed gevoel over de vakkundigheid, advies, uitleg en betrouwbare onderneming. Dit gevoel van volle tevredenheid is tot en met de montage gebleven en heeft een pracht resultaat.
Een heel fijn Familiebedrijf met een videofilm op de website van Sahira Markiezen in Den Haag.

A.Boers

Geweldig!

Geef uw mening

Accuraat en duidelijk en deskundig/professioneel. Zowel offerte als opdracht en plaatsen, facturering, afhandeling en afsluiten.

Henk van der Starre

Perfect geleverd -Keurig opgehangen

Zeer tevreden .

Verdonk

Top Zaak

Geef uw mening

Zeer goede kwaliteit producten, hele goede service.

Marjolein Burgers

Klantvriendelijk

Geef uw mening

Ik ben uitermate tevreden. Uitstekende service, klant/gebruiker gericht, persoonlijk advies en vakkundig. En natuurlijk een mooi en duurzaam zonnescherm geleverd.

Zeer professioneel

Geef uw mening

Prettige mensen Prima scherm. Goed en netjes afgewerkt Een en al LOF we zullen dit bedrijf een ieder aanraden.

A Moerland

Prima kwaliteit

Goede kwaliteit , duurzaam

JCA Moerland

Uitstekend

Geef uw mening

Onze bestaande Markiezen werden van nieuw doek voorzien. Vooraf goede uitleg door vriendelijk persoon. Alles werd volgens afspraak gemaakt en geleverd. Bij de levering en montage werd er snel en... Onze bestaande Markiezen werden van nieuw doek voorzien. Vooraf goede uitleg door vriendelijk persoon. Alles werd volgens afspraak gemaakt en geleverd. Bij de levering en montage werd er snel en goed gewerkt. Zeer tevreden.

JB Teunisse

Geweldige Service

Geef uw mening

Vorig jaar April hebben wij 4 markiezen opnieuw laten bekleden en laten herplaatsen, prachtig mooi, in de loop van het seizoen ging het niet helemaal goed, de reden nu niet belangrijk, er kwamen op... Vorig jaar April hebben wij 4 markiezen opnieuw laten bekleden en laten herplaatsen, prachtig mooi, in de loop van het seizoen ging het niet helemaal goed, de reden nu niet belangrijk, er kwamen op de katrol punten bij het ophalen van het Markies gaatjes in het doek, heel vervelend en waren daar niet blij mee, gereclameerd bij de directie en de klacht gemeld!
Om een lang verhaal kort te maken, de schermen zijn opgehaald, geheel opnieuw bekleed, het ophaal mechanisme nu bovenlangs gemonteerd en door de vaklui van Saphira waaronder Danny weer gemonteerd, en hun belofte maken ze waar, alles zonder kosten hersteld, dit noem ik echte service en van mij krijgen ze de warme douche om in termen van het TV programma Radar te blijven! Dit bedrijf is zeker aan te bevelen!