Verdonk

Top Zaak

Geef uw mening

Zeer goede kwaliteit producten, hele goede service.

Marjolein Burgers

Klantvriendelijk

Geef uw mening

Ik ben uitermate tevreden. Uitstekende service, klant/gebruiker gericht, persoonlijk advies en vakkundig. En natuurlijk een mooi en duurzaam zonnescherm geleverd.

Zeer professioneel

Geef uw mening

Prettige mensen Prima scherm. Goed en netjes afgewerkt Een en al LOF we zullen dit bedrijf een ieder aanraden.

A Moerland

Prima kwaliteit

Goede kwaliteit , duurzaam

JCA Moerland

Uitstekend

Geef uw mening

Onze bestaande Markiezen werden van nieuw doek voorzien. Vooraf goede uitleg door vriendelijk persoon. Alles werd volgens afspraak gemaakt en geleverd. Bij de levering en montage werd er snel en goed gewerkt. Zeer tevreden.

JB Teunisse

Geweldige Service

Geef uw mening

Vorig jaar April hebben wij 4 markiezen opnieuw laten bekleden en laten herplaatsen, prachtig mooi, in de loop van het seizoen ging het niet helemaal goed, de reden nu niet belangrijk, er kwamen op de katrol punten bij het ophalen van het Markies gaatjes in het doek, heel vervelend en waren daar niet blij mee, gereclameerd bij de directie en de klacht gemeld!
Om een lang verhaal kort te maken, de schermen zijn opgehaald, geheel opnieuw bekleed, het ophaal mechanisme nu bovenlangs gemonteerd en door de vaklui van Saphira waaronder Danny weer gemonteerd, en hun belofte maken ze waar, alles zonder kosten hersteld, dit noem ik echte service en van mij krijgen ze de warme douche om in termen van het TV programma Radar te blijven! Dit bedrijf is zeker aan te bevelen!

Voor al zo door gaan!!!!!

Service slecht. Laten je gewoon bellen mailen . Een dikke nul.

Slechte service geen aanrader

Geef service die in de voorschrifen staat.

El Gaucho

Goed / gedegen

Geef uw mening

goede kwaliteit, goede service, prettige omgang

over dit feedbackformulier: ik heb niets van de website gehaald, maar kan hier geen nvt invullen!

Charles Das

Zeer goed

Geef uw mening

Zeer netjes geholpen en vriendelijk personeel

Ga zo door

Carry van Es- van Veen

Fantastisch

Geef uw mening

Ziet er allemaal goed uit nu maar hopen dat het ook zo blijft, maar aar heb ik wel vertrouwen in.

Neen