Ontmoedigde potentiele klant

Nemen geen contact op.

Geef uw mening

Sinds 3 weken, meerdere malen contact gezocht, omtrent een offerte. Tot op heden, op geen enkele wijze, een reactie mogen ontvangen. Als service en vakmanschap al zo start, noch voor het begonnen... Sinds 3 weken, meerdere malen contact gezocht, omtrent een offerte. Tot op heden, op geen enkele wijze, een reactie mogen ontvangen. Als service en vakmanschap al zo start, noch voor het begonnen is.

Terwijl de website de volgende tekst weergeeft:"Vul uw gegevens in en wij sturen u binnen 2 werkdagen een vrijblijvende prijsopgave per e-mail."

Swart

Geen contact

Geef uw mening

Begin april 2021in de showroom geweest die nog in opbouw was. Zag er goed uit, goed gesprek gehad met Rutger. Kort hierop kreeg ik een offerte. Half april is er iemand langs geweest om de maten te... Begin april 2021in de showroom geweest die nog in opbouw was. Zag er goed uit, goed gesprek gehad met Rutger. Kort hierop kreeg ik een offerte. Half april is er iemand langs geweest om de maten te nemen, deskundig persoon die echt wist waar het over ging. Er moest contact worden opgenomen met de fabrikant omdat 1 van de 3 schermen waarschijnlijk een extra steun nodig had. Na 6 weken Rutger gemaild dat ik nog niets had gehoord van ze. Hierop geen reactie gehad. Half juni weer gemaild (2 maanden na het opmeten), ook hierop geen reactie gehad. Heel vreemd omdat we aanvankelijk zo’n goede indruk hadden van dit bedrijf. Ik snap nog steeds niet wat er mis is gegaan maar ik heb genoeg gehad.

Bart en Christel Link

Super!

Geef uw mening

Twee schermen laten plaatsen, heel erg tevreden. Goed advies. Netjes en vakkundig geplaatst. Ze werken netjes en komen afspraken na. Aanrader!

Prima service

Geef uw mening

Geweldig team, weten waar ze het over hebben en hebben volgens afspraak netjes opgehangen, qua prijs/kwaliteit prima en de service ook. Complimenten aan het installatie team.

Cats

Zorgvuldig en deskundig

Geef uw mening

Voldoet geheel aan mijn verwachtingen.
Ben er blij mee.

Dennis Bohlmeijer

Zeer professioneel

Geef uw mening

Prachtig zonnescherm van het merk Stobag laten ophangen door het bedrijf Saphira Markiezen. Alles perfect geregeld. Goede en duidelijke communicatie en zeer bekwame vakmensen met prachtig resultaat.... Prachtig zonnescherm van het merk Stobag laten ophangen door het bedrijf Saphira Markiezen. Alles perfect geregeld. Goede en duidelijke communicatie en zeer bekwame vakmensen met prachtig resultaat. Bedankt!

Van Vliet

Zeer prettig bedrijf

Kwaliteit -service -correct
Ik ben blij met mij keuze van dit bedrijf

At en Yvonne uit Rijswijk

Fantastisch Bedrijf!!!

Geef uw mening

Vandaag in de Coronacrisis is ons nieuwe electrisch zonnescherm geplaatst. Wat hebben de monteurs, Danny en Marcel hun uiterste best gedaan om het scherm zo keurig en precies op te hangen. Ook... Vandaag in de Coronacrisis is ons nieuwe electrisch zonnescherm geplaatst. Wat hebben de monteurs, Danny en Marcel hun uiterste best gedaan om het scherm zo keurig en precies op te hangen. Ook alles netjes opgeruimd. Zij namen ook de Coronamaatregelen heel erg in acht, 1,5 mtr afstand. Zeer keurige monteurs.
Wij zijn heel erg blij met ons nieuwe zonnescherm, zullen zeker Saphira aanbevelen bij familie,vrienden en kennissen.

Van Etten

Perfectie goed

Heel goed materiaal

P.J. van Aken

Aanbevelenswaardig bedrijf/

Geef uw mening

Vanaf eerste contact veel vertrouwen! Afspraken stipt nakomen! Op tijd terugbellen en veel vriendelijk en adaequaat personeel! Vrolijke en bekwame monteurs met humor!