Cats

Zorgvuldig en deskundig

Geef uw mening

Voldoet geheel aan mijn verwachtingen.
Ben er blij mee.

Dennis Bohlmeijer

Zeer professioneel

Geef uw mening

Prachtig zonnescherm van het merk Stobag laten ophangen door het bedrijf Saphira Markiezen. Alles perfect geregeld. Goede en duidelijke communicatie en zeer bekwame vakmensen met prachtig resultaat.... Prachtig zonnescherm van het merk Stobag laten ophangen door het bedrijf Saphira Markiezen. Alles perfect geregeld. Goede en duidelijke communicatie en zeer bekwame vakmensen met prachtig resultaat. Bedankt!

Van Vliet

Zeer prettig bedrijf

Kwaliteit -service -correct
Ik ben blij met mij keuze van dit bedrijf

At en Yvonne uit Rijswijk

Fantastisch Bedrijf!!!

Geef uw mening

Vandaag in de Coronacrisis is ons nieuwe electrisch zonnescherm geplaatst. Wat hebben de monteurs, Danny en Marcel hun uiterste best gedaan om het scherm zo keurig en precies op te hangen. Ook... Vandaag in de Coronacrisis is ons nieuwe electrisch zonnescherm geplaatst. Wat hebben de monteurs, Danny en Marcel hun uiterste best gedaan om het scherm zo keurig en precies op te hangen. Ook alles netjes opgeruimd. Zij namen ook de Coronamaatregelen heel erg in acht, 1,5 mtr afstand. Zeer keurige monteurs.
Wij zijn heel erg blij met ons nieuwe zonnescherm, zullen zeker Saphira aanbevelen bij familie,vrienden en kennissen.

Van Etten

Perfectie goed

Heel goed materiaal

P.J. van Aken

Aanbevelenswaardig bedrijf/

Geef uw mening

Vanaf eerste contact veel vertrouwen! Afspraken stipt nakomen! Op tijd terugbellen en veel vriendelijk en adaequaat personeel! Vrolijke en bekwame monteurs met humor!

Fam Twigt

Zeer goed bedrijf

Geef uw mening

Houten markiezen opnieuw laten bekleden,hout opnieuw gelakt het ziet er als nieuw uit geweldig,vakwerk van de mannen

Vroeger A. van Bronkhorst Hoveniersbedrijf in Heiloo

Vakkundig. Betrouwbaar.

Geef uw mening

Vanaf het eerste kontakt met het kiezen van een terras scherm hadden wij een goed gevoel over de vakkundigheid, advies, uitleg en betrouwbare onderneming. Dit gevoel van volle tevredenheid is tot en... Vanaf het eerste kontakt met het kiezen van een terras scherm hadden wij een goed gevoel over de vakkundigheid, advies, uitleg en betrouwbare onderneming. Dit gevoel van volle tevredenheid is tot en met de montage gebleven en heeft een pracht resultaat.
Een heel fijn Familiebedrijf met een videofilm op de website van Sahira Markiezen in Den Haag.

A.Boers

Geweldig!

Geef uw mening

Accuraat en duidelijk en deskundig/professioneel. Zowel offerte als opdracht en plaatsen, facturering, afhandeling en afsluiten.

Henk van der Starre

Perfect geleverd -Keurig opgehangen