Van Etten

Heel goed materiaal

P.J. van Aken

Aanbevelenswaardig bedrijf/

Geef uw mening

Vanaf eerste contact veel vertrouwen! Afspraken stipt nakomen! Op tijd terugbellen en veel vriendelijk en adaequaat personeel! Vrolijke en bekwame monteurs met humor!

Fam Twigt

Zeer goed bedrijf

Geef uw mening

Houten markiezen opnieuw laten bekleden,hout opnieuw gelakt het ziet er als nieuw uit geweldig,vakwerk van de mannen

Vroeger A. van Bronkhorst Hoveniersbedrijf in Heiloo

Vakkundig. Betrouwbaar.

Geef uw mening

Vanaf het eerste kontakt met het kiezen van een terras scherm hadden wij een goed gevoel over de vakkundigheid, advies, uitleg en betrouwbare onderneming. Dit gevoel van volle tevredenheid is tot en... Vanaf het eerste kontakt met het kiezen van een terras scherm hadden wij een goed gevoel over de vakkundigheid, advies, uitleg en betrouwbare onderneming. Dit gevoel van volle tevredenheid is tot en met de montage gebleven en heeft een pracht resultaat.
Een heel fijn Familiebedrijf met een videofilm op de website van Sahira Markiezen in Den Haag.

A.Boers

Geweldig!

Geef uw mening

Accuraat en duidelijk en deskundig/professioneel. Zowel offerte als opdracht en plaatsen, facturering, afhandeling en afsluiten.

Henk van der Starre

Perfect geleverd -Keurig opgehangen

Zeer tevreden .

Verdonk

Top Zaak

Geef uw mening

Zeer goede kwaliteit producten, hele goede service.

Marjolein Burgers

Klantvriendelijk

Geef uw mening

Ik ben uitermate tevreden. Uitstekende service, klant/gebruiker gericht, persoonlijk advies en vakkundig. En natuurlijk een mooi en duurzaam zonnescherm geleverd.

Zeer professioneel

Geef uw mening

Prettige mensen Prima scherm. Goed en netjes afgewerkt Een en al LOF we zullen dit bedrijf een ieder aanraden.

A Moerland

Prima kwaliteit