Jos Jansen

Zeer slechte ervaring, niets klopte er.

Reactie Sanwin Beachwear:

Beste Jos, Vervelend dat je een slechte ervaring met Sanwin Beachwear hebt. Hiervoor ons excuus. In de mail hebben wij uitgelegd waarom sommige producten niet op voorraad zijn, dit ivm een... Beste Jos, Vervelend dat je een slechte ervaring met Sanwin Beachwear hebt. Hiervoor ons excuus. In de mail hebben wij uitgelegd waarom sommige producten niet op voorraad zijn, dit ivm een verhuizing van ons voorraad. Ook hebben wij je meerdere opties aangeboden en vinden wij het jammer van jouw review. Wij willen jou dan ook in de toekomst een kortingsbon aanbieden. Neem graag contact met onze klantenservice op als je hier gebruik van wilt maken. Als wij nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen wij het graag! Nogmaals excuses voor het ongemak. Groetjes Sanwin Beachwear

Snelle levering, goede producten maar klantenservice laat het afweten. Geen reactie op zowel mail als whatsapp

Anthony d’Aguiar

Snelle levering. Tevreden met mijn zwemshort van zeer goede kwaliteit.

Helaas alleen kleine maten. Ik wacht al een tijd op mijn geld terug te krijgen

Reactie Sanwin Beachwear:

Aloha! Bedankt voor je feedback! Wij zullen je feedback meenemen voor het verbeteren van onze producten. Zodra je retour bij ons binnen is, verwerken wij het binnen 14 werkdagen. Graag... Aloha! Bedankt voor je feedback! Wij zullen je feedback meenemen voor het verbeteren van onze producten. Zodra je retour bij ons binnen is, verwerken wij het binnen 14 werkdagen. Graag hopen we je in de toekomst weer te zien bij Sanwin Beachwear. Happy Travels, Sanwin Beachwear

Anthony

Snel in huis en top kwaliteit.

Aloha!

Bedankt voor je positieve feedback!
Veel plezier met je zwemshort.

Happy Travels, Sanwin Beachwear

Goed, zeer tevreden met de zwembroeken

Aloha!

Bedankt voor je positieve feedback!
Veel plezier met je zwemshorts.

Johan van Bruggen

Prima levering en een hele fijne service

Aloha!

Bedankt voor je feedback!
Veel plezier met je zwemshort.

Vandenbilcke

Top kwaliteit, correcte maten en kleuren . 1 woord = TOP.

Aloha!

Bedankt voor je enthousiaste woorden!
Veel plezier met je zwemshort en wie weet tot snel!

Happy Travels, Sanwin Beachwear

Zeer, goed, snelle service, mooie en fijne zwembroeken.

Vlotte en correcte service